Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
mx6 v6 VS audi R6

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Off-Topic
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
texx
Freak


Geregistreerd op: 18-11-2004
Berichten: 1802
Woonplaats: denhaag

BerichtGeplaatst: Zo 18 Feb, 2007 16:28    Onderwerp: mx6 v6 VS audi R6 Reageer met quote

Gisteraaf mocht ik in nl eindelijk weer in mijn mx6 rijden.. wat een genot vergeleken de caddy waar ik de afgelopen dagen in gereden heb..

sāvonds kwamen we terug uit zoetermeer (gelazergamed), op de A12 liep er al een r6 met een jonge gozer erin een beetje te spelen, omdat ik mijn vriendin niet bij me had ging ik met hem mee,, emaal in de tunnels van leidschendam aangekomen (nora/N14) ging het gas er goed op.. ik kan het zelf nog niet geloven, maar ik ben niet meer dan 5 meter bij hem uit de buurd geweest (!??)

ik heb we niet gewonnen, maar bij hem kon er iig geen duimpje meer vanaf.. Smile

mijn aaf was weer helemaal gemaakt...

ik ben er van overtuigd dat het een R was, ik had mijn raam op een kier en hoorde zijn turbo gieren.. het was geen quatro, want hij drifte (waarschijnlijk onbedoeld) door de bocht.
_________________
MB C32 AMG. 3.2 V6 Kompressor 2002, 355HP/460TQ Top: 299KM/U.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
psycholander
Freak


Geregistreerd op: 11-5-2006
Berichten: 1207
Woonplaats: H.I.Ambacht

BerichtGeplaatst: Zo 18 Feb, 2007 16:32    Onderwerp: Reageer met quote

Wast het geen S6 of in die geest? want R6 bestaat niet...
_________________
Nissan Skyline R33 GTS25T Spec 2 Sonic Silver - RB25DET -
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Mazdarati
Freak


Geregistreerd op: 12-4-2006
Berichten: 3121
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Zo 18 Feb, 2007 21:31    Onderwerp: Reageer met quote

Dan is het geen rs6 geweest of een s6 want die zijn 4 wiel aangedreven .
Dan is het een 1.8T geweest want dat zijn de enige zonder quatro aandrijving met turbo .
En die hebben +- 150 pk uit mijn hoofd .

Maar vindt het wel leuk om te horen .
Zo iets heb ik ook een keer gehad met een civic type R .
En dan geniet ik altijd .
Een auto uit 92 tegen een snelle auto van deze tijd .

Prachtig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Very Happy
_________________
Audi a3 3.2 quattro S-line
268pk / 345nm
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Off-Topic Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group