Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
voorjaarsmeet nederland/belgie

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Evenementen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Beracuda
Freak


Geregistreerd op: 28-6-2006
Berichten: 807
Woonplaats: Alphen ad Rijn

BerichtGeplaatst: Za 10 Mrt, 2007 21:40    Onderwerp: voorjaarsmeet nederland/belgie Reageer met quote

Zoals jullie al weten, probeer ik de mx6-club te promoten door diverse meetings te houden door heel het land.vorige keer was Gelderland en nu was het idee gekomen om er een Belgie/ Nederland meet te organiseren.
Jaja we gaan de grens over. De meeting zal dus tegen de belgische grens zijn. De meeting met route zal in Mei plaats vinden. Plaats en datum volgen nog.
Word vervolgd

marcel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
rob.showa
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 22-2-2003
Berichten: 3382
Woonplaats: Dodewaard

BerichtGeplaatst: Zo 11 Mrt, 2007 1:09    Onderwerp: Reageer met quote

Eindelijk eens niet hier in de buurt.
Ik zal zeker proberen erbij te zijn, dus Willem....zet de kuipjes maar vast klaar, dan kom ik ze binnenkort ophalen.
_________________
'92 Mazda mx-6 2.5I V6 KLZE "circuit auto"
Dynojet 200 pk / 253.3 nm
8785km sinds blokrevisie

'17 Hyundai Ioniq Electric - wit
'92 Yamaha XJ900
'08 Quest-229 Velomobiel

Penningmeester / Ledenadministrateur.
FORUM-MODERATOR
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Evenementen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group