Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Mitsimoto

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Tuning
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Juno
Freak


Geregistreerd op: 11-5-2006
Berichten: 183
Woonplaats: Staphorst

BerichtGeplaatst: Wo 06 Jun, 2007 23:43    Onderwerp: Mitsimoto Reageer met quote

Iemand ervaring met Mitsimoto?
Een maat van me wil een ander blok in zijn impresa, kan hem daar kopen maar moet eerst betalen en dan wordt het blok geleverd.......... is wel veel geld (1200 euro) om zomaar vooruit te betalen vandaar mijn vraag....

Ik weet dat hij ook redelijk wat KLZE blokken importeerd, dus iemand ervaring hiermee???
_________________
Xedos 6 KLZE
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Fullsize
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 28-7-2004
Berichten: 2566
Woonplaats: Oldambt

BerichtGeplaatst: Do 07 Jun, 2007 10:15    Onderwerp: Reageer met quote

Geen ervaring mee. Wat ze zeggen over de ZE voor een MX6; Die heeft geen 210pk. Maximaal 200pk op 102 octaan. Ze hebben dus ook geen voorraad.
Als je een blok wil hebben kan je bastian ook vragen.
Zijn emailadres heb ik hier niet zo bij de hand maar even de zoekfunctie gebruiken doet wonderen. Ik meen (bastian8@hotmail.com)
_________________
Respect krijg je voor wat je gedaan hebt, niet voor wat je van plan bent.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Juno
Freak


Geregistreerd op: 11-5-2006
Berichten: 183
Woonplaats: Staphorst

BerichtGeplaatst: Di 12 Jun, 2007 21:34    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb mijn eigen KLZE ook bij bastian gehaald, maar die is niet altijd goed te berijken, heeft het altijd druk...druk..druk.

Maar heb nu ook een opgaaf van Bastian ontvangen voor een impreza blok, is goedkoper en betalen na aflevering, de keus is dus gemaakt.

100% vooruitbetalen doe je ook niet zomaar bij iemand die je alleen van de telefoon kent..
_________________
Xedos 6 KLZE
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Tuning Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group