Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
German Racewars 2007

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Foto's & Filmpjes
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Hoacs
Freak


Geregistreerd op: 18-3-2006
Berichten: 1118
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Zo 01 Jul, 2007 18:12    Onderwerp: German Racewars 2007 Reageer met quote

Ben net terug uit Duitsland en het was echt supertoll Laughing .

Vrijdag er naartoe was iets regenachtig maar dat mocht de pret niet drukken.
Aangekomen bij het appartement de spullen uit de auto en op naar racewars. Er waren op vrijdag nog niet zoveel auto's maar al genoeg te zien. Mezelf gelijk ingeschreven voor het sprinten, 20 euro voor het hele weekend. Nu had ik nog nooit eerder gesprint dus dat was wel even wennen. Was erg leuk om eens mee te maken, veel mooie en snelle auto's gezien. Mijn beste tijd was een 16.7 niet echt snel maar toch. Beetje lastig wegkomen op een soort van gladde betonplaten dus het had nog wel sneller gekunt.



Filmpje

Zaterdag weer naar het evenement en toen was het veel drukker dan vrijdag. Het hele terrein vol met mooie auto's. Ook nog 3 duitse mx6'en gezien en met 2 daarvan een fotoshoot gemaakt Very Happy . Ze vroegen alleen waar de rest van de nederlandse mx6'en waren Confused . Nu is het wel een eindje rijden maar zeker goed te doen ongeveer 5 uurtjes.
Zaterdagavond ook nog burnouts en sprints met een mooie vuurwerkshow als afsluiter. Kortom het was echt weer een goed evenement.

honda accord
Fire race
erg snelle golf mk1

Zondag ook nog even op het evenement geweest voor nog een fotoshoot met de duitse mx6'en alleen dit keer bij daglicht.





foto's van onze duitse buren Laughing
















Groeten,

Hoacs

Album link
_________________
Geen mx6 meer, maar nog wel klze.


Laatst aangepast door Hoacs op Vr 06 Jul, 2007 18:58, in totaal 4 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
willem
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 1-11-2002
Berichten: 2104

BerichtGeplaatst: Zo 01 Jul, 2007 22:12    Onderwerp: Reageer met quote

Ga er denk ik ooit ook nog wel eens naar toe
Maar in ieder geval mooi dat het de moeite was en dat het weer mee zat natuurlijk
En laat de pics maar komen
_________________
http://www.cardomain.com/ride/2512461
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Fullsize
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 28-7-2004
Berichten: 2566
Woonplaats: Oldambt

BerichtGeplaatst: Ma 02 Jul, 2007 16:51    Onderwerp: Reageer met quote

Als je geen bijrijder mee had genomen had je de strijd wel gewonnen Laughing Maar dan hadden wij er weer niks van gezien...... Very Happy
_________________
Respect krijg je voor wat je gedaan hebt, niet voor wat je van plan bent.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Ferdi
Freak


Geregistreerd op: 15-6-2002
Berichten: 1338
Woonplaats: Arnhem

BerichtGeplaatst: Wo 04 Jul, 2007 17:11    Onderwerp: Reageer met quote

Euuhm, ik heb geen mx-6 meer maar voor mijn gevoel zat je zeker nog een 1000 en misschien wel 1500 toeren voor je rode gebied toen je overschakelde, volgende keer verder doortrekken wedden dat je wint van zo'n swift.. Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Hoacs
Freak


Geregistreerd op: 18-3-2006
Berichten: 1118
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Do 05 Jul, 2007 16:03    Onderwerp: Reageer met quote

Ferdi schreef:
Euuhm, ik heb geen mx-6 meer maar voor mijn gevoel zat je zeker nog een 1000 en misschien wel 1500 toeren voor je rode gebied toen je overschakelde, volgende keer verder doortrekken wedden dat je wint van zo'n swift.. Laughing


Zat in de eerste verder dan rood de rest netjes tot rood. Wat je hoort is die swift die had namelijk geen einddemper meer Wink . Zat hem in het gewicht denk ik want op de helft liep ik aardig in namelijk.
_________________
Geen mx6 meer, maar nog wel klze.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Hoacs
Freak


Geregistreerd op: 18-3-2006
Berichten: 1118
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Vr 06 Jul, 2007 18:59    Onderwerp: Reageer met quote

schop voor de foto's van onze duitse buren Wink
_________________
Geen mx6 meer, maar nog wel klze.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
psycholander
Freak


Geregistreerd op: 11-5-2006
Berichten: 1207
Woonplaats: H.I.Ambacht

BerichtGeplaatst: Vr 06 Jul, 2007 20:47    Onderwerp: Reageer met quote

mooooie foto's
_________________
Nissan Skyline R33 GTS25T Spec 2 Sonic Silver - RB25DET -
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Foto's & Filmpjes Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group