Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Ikke ook aan de xenon

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Design
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Marky Mark
Freak


Geregistreerd op: 8-11-2003
Berichten: 965
Woonplaats: Renkum

BerichtGeplaatst: Vr 28 Sep, 2007 11:15    Onderwerp: Ikke ook aan de xenon Reageer met quote

Zoals de omschrijving al zegt, ik heb inmiddels ook Xenon erin. Mann wat een lichtopbrengst. Echt een groot verschil.

Hier 2 plaatjes van waar er al 1 inzit (rara welke kant!!:





De stadslichten in het grootlicht vak gaan eruit en onderin de mistlampen (waar ik ook stadslicht heb gemaakt), daar komt nog xenon look 5W lampen in. Zodat het in totaal ook mooi oogt.
_________________
Life is a gift, and a gift can be a life.

Wel dwars, maar zeker niet lazy!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
psycholander
Freak


Geregistreerd op: 11-5-2006
Berichten: 1207
Woonplaats: H.I.Ambacht

BerichtGeplaatst: Vr 28 Sep, 2007 12:18    Onderwerp: Reageer met quote

Je kan het beste LED's monteren in je stadslicht, die lijken het meest op Xenon. die normale glassokkel lampjes houden een te groot verschil.

Hoe heb jij dan van de mistlichten ook stadslichten gemaakt?
_________________
Nissan Skyline R33 GTS25T Spec 2 Sonic Silver - RB25DET -
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Marky Mark
Freak


Geregistreerd op: 8-11-2003
Berichten: 965
Woonplaats: Renkum

BerichtGeplaatst: Vr 28 Sep, 2007 12:24    Onderwerp: Reageer met quote

Als je de mistlampen aanzet zie je aan de zijkanten een kamer over (volgens mij voor ontluchting of zo). Daar heb ik dus een fitting in gezet voor een stadlicht. En deze dan aangesloten op het stadslicht.

Ik zag dat laatst bij een nieuwe auto, dus ik vermoed dat dat wel toegestaan is. Ik heb de mistlampen niet aan!!!.

Greetz Mark
_________________
Life is a gift, and a gift can be a life.

Wel dwars, maar zeker niet lazy!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Design Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group