Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Mazdarati Freak
Geregistreerd op: 12-4-2006 Berichten: 3121 Woonplaats: Utrecht
|
Geplaatst: Ma 08 Sep, 2008 20:37 Onderwerp: |
|
|
Zo zondag zijn we bij showoffimports geweest op de dyno .
De moter levert nu 145 pk en 190 nm koppel .
zo ver we weten is het blok dus toch orgineel .
Dus 145 pk vindt ik niet slecht voor een stock blok .
Met de tijd willen we nog wel wat dingen aanpassen aan het blok .
maar dat komt met de tijd wel .
Het koppel is goed dus geen pieken of dalen in het toerental .
Een mooie lijn naar de 7000 toeren .
Ik zal de lijst nog even in scannen en effe neer zetten .
En het is altijd jammer dat er mensen bij lopen die commentaar hebben .
En andere mensen afzeiken over hun auto .
Maar ach als ik dan vraag wat hun 2.0i corrado aan vermogen heeft dan lopen ze weg .
hahahaha
http://nl.youtube.com/watch?v=obsqNfFBqbw _________________ Audi a3 3.2 quattro S-line
268pk / 345nm |
|
Naar boven |
|
|
emiel Freak
Geregistreerd op: 8-9-2007 Berichten: 365 Woonplaats: Sint Anthonis
|
Geplaatst: Wo 10 Sep, 2008 16:28 Onderwerp: |
|
|
Ik vind 145 pk best netjes, dat zullen ze niet halen met die corrado! |
|
Naar boven |
|
|
Mazdarati Freak
Geregistreerd op: 12-4-2006 Berichten: 3121 Woonplaats: Utrecht
|
Geplaatst: Wo 10 Sep, 2008 17:13 Onderwerp: |
|
|
Ach ja het was een heel clupje wat daar stond van slopels en vrokwagens .
Voor ons was een corrado vr6 .
Die goze had heel wat geld uit gegeven om meer vermogen te krijgen .
Wat ik kon horen was .
bougies
verdeelkap / rotor
bougiekabels
andere spuitstukken
En nog meer rommel wat je op zo ding kan vast tape
en dan nog steeds maar net tegen de 200 pk komen als je normaal 191 pk hebt hahahahaha .
Een keer daar voor had hij maar 175 pk .
Maar goed het is een mooi resultaat .
Alleen wil ik wel eens weten wat de auto doet tegen een mx-3 V6 .
Dit blok heeft meer pk's maar de v6 meer koppel .
Wat we nu gaan doen is de uitlaat aanpakken en de koppeling nog doen .
CAI zit er al op en we gaan eens vlink surfen op het net naar nokassen en om de ecu te chippen .
Ook wil ik nog eens na vragen of de vliegwiel van een 1.3i past . (323) _________________ Audi a3 3.2 quattro S-line
268pk / 345nm |
|
Naar boven |
|
|
Mazdarati Freak
Geregistreerd op: 12-4-2006 Berichten: 3121 Woonplaats: Utrecht
|
Geplaatst: Ma 09 Mrt, 2009 22:56 Onderwerp: |
|
|
Zo weer eens effe een update .
Is al weer een tijd geleden dat we wat gedaan hebben aan de auto .
Een drukke tijd met de kinderen en het kleine beetje tijd wat ik dan heb gaat naar de mx6 .
We zijn eigenlijk nog niet echt verder gekomen .
3 maanden geleden is de as los gekomen uit de homokineet en zijn de tandjes van de as beschadigd .
Nu is dit niet zo heel groot probleem maar op ons blok zit dus een as die zelden voor komt .
Dus moeten nog even goed zoeken naar de juiste as .
Voor de rest gaan we ook nog op zoek naar de achter remmen van een v6 om wat meer rem kracht te krijgen .
Zullen denk ik EBC schijven worden en green stuff blokken .
Voor de rest hebben we alle spullen dus dan is het het spul monteren en voor de apk . _________________ Audi a3 3.2 quattro S-line
268pk / 345nm |
|
Naar boven |
|
|
rob.showa Betalend Clublid
Geregistreerd op: 22-2-2003 Berichten: 3382 Woonplaats: Dodewaard
|
Geplaatst: Di 10 Mrt, 2009 0:30 Onderwerp: |
|
|
Neem dan wel meteen achterschijven met groeven, die staan mooier _________________ '92 Mazda mx-6 2.5I V6 KLZE "circuit auto"
Dynojet 200 pk / 253.3 nm
8785km sinds blokrevisie
'17 Hyundai Ioniq Electric - wit
'92 Yamaha XJ900
'08 Quest-229 Velomobiel
Penningmeester / Ledenadministrateur.
FORUM-MODERATOR |
|
Naar boven |
|
|
texx Freak
Geregistreerd op: 18-11-2004 Berichten: 1802 Woonplaats: denhaag
|
Geplaatst: Di 10 Mrt, 2009 7:17 Onderwerp: |
|
|
ebc is een goeie keuze.. bevallen mij ook erg goed. _________________ MB C32 AMG. 3.2 V6 Kompressor 2002, 355HP/460TQ Top: 299KM/U. |
|
Naar boven |
|
|
Mazdarati Freak
Geregistreerd op: 12-4-2006 Berichten: 3121 Woonplaats: Utrecht
|
Geplaatst: Za 21 Mrt, 2009 22:22 Onderwerp: |
|
|
Zo vandaag weer even wat aan de auto gedaan .
Als eerst zijn we begonnen aan de hoofdremcil .
Deze hebben we los gehaald en bleek dus niet de juiste te zijn .
Dit is de gene die in de auto zat .
Deze was lek dus was aan vervanging toe .
En dit is de nieuwe .
Zo als je op de foto kan zien is de aansluiting anders .
Van de buiten kant zijn ze het zelfde maar we konden pas zien dat die anders was toen we hem los hadden .
Daar moeten we nog even een andere voor bestellen .
Ook dachten we een goed as te hebben gevonden .
De bovenste is de orginele en de onderste is de nieuwe .
Alleen is deze totaal anders .
Dus daar hadden we geen zak aan .
Aangezien we wel al een nieuwe homokineet hadden (eindelijk de juiste) wilde we toch verder gaan .
Na veel zoeken meten en bellen kwamen we er achter dat de homokineet van een mx-3 V6 wel zou passen .
De ouwe as was wel iets beschadigd dus hebben we besloten om de as een beetje bij te vijlen .
Na een klein uur zag de as er weer top uit en konden we de homokineet er op zetten en het spul weer monteren op de auto .
Al met al weer een geslaagde dag ondangs de hoofdremcil en de verkeerde as .
Ook is er een mooi pakketje binnen gekomen uit Amerika vandaag.
Binnen kort komen er weer nieuwe foto's als we weer verder gaan .[/img] _________________ Audi a3 3.2 quattro S-line
268pk / 345nm |
|
Naar boven |
|
|
|