Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Mazda MX6 projectje

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Tuning
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Remonbol
Freak


Geregistreerd op: 23-6-2008
Berichten: 80
Woonplaats: Veenendaal

BerichtGeplaatst: Di 01 Jul, 2008 18:14    Onderwerp: Mazda MX6 projectje Reageer met quote

Had me onder het kopje Newbies al ff voorgesteld met een paar fotootjes, maar doe het hier nog even, en kan ik zo nu en dan wat nieuws posten als ik weer verder sleutel aan de wagen.

Heb dus laatst alles panelen in de kofferbak eruit gehaald en helemaal schoon gemaakt, meurde daar vreselijk, ook de matten een tijd buiten laten liggen om goed door te waaien, en behandeld met Meguairs Odor Eliminator, dus de meeste vieze geuren zijn er nu uit gelukkig.

Ook de leren achterbank en voorstoelen behandeld met spul van Meguiars, namelijk de Gold Class Rich Leather cleaner/conditioner(pff wat een woorden allemaal) en ziet er nu weer strak uit. (zie foto's)

Heb vandaag een nieuwe autoradio gehaald, de pioneer-4000UB, mooi strak dingetje met usb aansluiting, dus kan me telefoon er gewoon op doen, geen gezeik met cds wisselen etc..

En verder nu druk bezig met de middenconsole, ga het kastje met de klok verwisselen met de radio, die zat bij mij onderin helemaal, best onhandig met de pook van de automaat, maar zit er nu toch aan te denken om dat klokje er ma helemaal uit te laten en gewoon twee meters (volt en oliedruk ofzo) te plaatsen daar, dat past toch precies ofnie? iemand ervaring mee?
Mja das dus waark nu f mee bezig ben, en morgen gaat hij bij een kennis bij mij uit de straat op de brug(heeft garage met brug aan huis Razz ) en word het blok en de onderkant even nagekeken. De kleppendekselpakkingen zweten nogal, dus zullen hooguit wel vervangen moeten worden. Maar das voor nu het belangrijkste, dat hij motorisch weer helemaal goed is, dan gaan we optisch aan de slag Wink
Hieronder nog wat foto's:











Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
willem
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 1-11-2002
Berichten: 2104

BerichtGeplaatst: Di 01 Jul, 2008 22:46    Onderwerp: Reageer met quote

Begint er al weer aardig netjes uit te zien
Wat de klokjes betreft die kun je daar wel in kwijt worden. Heb er zelf 3 in zitten
_________________
http://www.cardomain.com/ride/2512461
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
rhino
Freak


Geregistreerd op: 5-4-2008
Berichten: 785
Woonplaats: eerbeek

BerichtGeplaatst: Di 01 Jul, 2008 22:50    Onderwerp: Reageer met quote

voor dat gat van die klok heb je een instrumenten paneel waar precies 3 meters in kunnen en die kost nog geen €5 bij de autoshop.
ik heb zelf oliedruk olietemp en A/F ratio in de auto zitten.mooie dondere meters als ze uit zijn, kan je niet aflezen waar het voor is. als je ze aan ze worden ze ook mooi opgelicht.
_________________
Mazda mx-6 2.5 v6 1992 165.000km kleur onbekend RIP 07-10-2012
Mazda mx-6 2.5 v6 1993 320.000km Passion rose
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Remonbol
Freak


Geregistreerd op: 23-6-2008
Berichten: 80
Woonplaats: Veenendaal

BerichtGeplaatst: Di 01 Jul, 2008 23:06    Onderwerp: Reageer met quote

Okay, nou perfect, ff binnenkort dan een paar metertjes halen haha, 3 passen er dus in? moet ik alleen een behuizing halen voor de meters en ff strak afwerken. Smile iig beter dan dat klokje, zo'n suf ding.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Remonbol
Freak


Geregistreerd op: 23-6-2008
Berichten: 80
Woonplaats: Veenendaal

BerichtGeplaatst: Do 10 Jul, 2008 22:11    Onderwerp: Reageer met quote

ff update tussendoor..
Vorige week bij kennis op de brug geweest en daaruit bleek het volgende;
- Moeten nieuwe kleppendekselpakkingen en inlaatspruitstuk pakking op, maar dat wist ik al. Heb ze van de week besteld.
- Zat een gat in de einddemper, zit nu even dichtgesmeerd maar komt toch binnekort eens een nieuwe japstyle demper op.
- Verder de remmen en vering waren nog goed.
- Paar kleine dingetjes, kabelboom vastgezet, nieuw klemmetje op de accu etc etc..

Heb ook alvast een houder voor metertjes besteld voor in de middenconsole.

Verder zit er echt nog genoeg werk aan dus kan nog wel een tijd vooruit..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
ceriel
Freak


Geregistreerd op: 11-8-2006
Berichten: 188
Woonplaats: meppel

BerichtGeplaatst: Vr 11 Jul, 2008 14:04    Onderwerp: Reageer met quote

leuke bekleding Very Happy
_________________
mazda mx6 2,5i v6 24v thunder grey,rvs exhaust,17" dotz daytona,open air intake, geperforeerde remschijven
kawasaki kr1s
bmw 520i M5
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Remonbol
Freak


Geregistreerd op: 23-6-2008
Berichten: 80
Woonplaats: Veenendaal

BerichtGeplaatst: Vr 11 Jul, 2008 18:18    Onderwerp: Reageer met quote

Thnx Smile

Heb vandaag nieuwe RVS japstyle exhaust gekocht en eronder laten lassen, natuurlijk de DB-killer eruit en dat klinkt zeker niet verkeerd.
Me oude uitlaat was helemaal doorgeroest dus was tijd voor een nieuwe!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
ceriel
Freak


Geregistreerd op: 11-8-2006
Berichten: 188
Woonplaats: meppel

BerichtGeplaatst: Vr 11 Jul, 2008 18:32    Onderwerp: Reageer met quote

ik had er ook nog wel 1 gehad,wel een 2e handsje maar klinkt als een klok! succes verder!
_________________
mazda mx6 2,5i v6 24v thunder grey,rvs exhaust,17" dotz daytona,open air intake, geperforeerde remschijven
kawasaki kr1s
bmw 520i M5
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Tuning Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group