Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Xedos 6

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Off-Topic
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
m@ой
Freak


Geregistreerd op: 7-6-2008
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: Wo 11 Feb, 2009 22:03    Onderwerp: Xedos 6 Reageer met quote

Mn mooie Xedos 6 2.0V6 zit aan de rechterkant lelijk in elkaar, omdat een auto met trekhaak achteruit reed terwijl ik er net (met 25km/h bij mij in de straat) langsreed. Hij geen schade, alleen blauwe verf aan de kogel van de trekhaak. Verwachting is dat de expert haar overmorgen (mjah, vrijdag de 13de) economisch total loss verklaart. Sad

Als er iemand belangstelling voor haar heeft...ze is van '96, lederen bekleding,(bestuurder electrisch verstelbaar) winterbanden op origineel lichtmetaal(pekelwielen dus) en supermooie originele 15" met zomerbanden, trekhaak, nieuwe uitlaat, nieuwe remschijven voor, gevreviseerde remklauwen voor...
Rolling Eyes

ze mag weg voor normaal bedrag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
rhino
Freak


Geregistreerd op: 5-4-2008
Berichten: 785
Woonplaats: eerbeek

BerichtGeplaatst: Wo 11 Feb, 2009 22:21    Onderwerp: Reageer met quote

das wel balen!!! maar heb je een telefoon nummer waar ik je op kan bereiken?

groeten
_________________
Mazda mx-6 2.5 v6 1992 165.000km kleur onbekend RIP 07-10-2012
Mazda mx-6 2.5 v6 1993 320.000km Passion rose
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
m@ой
Freak


Geregistreerd op: 7-6-2008
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: Vr 13 Feb, 2009 12:33    Onderwerp: Expert Reageer met quote

Nou, hij is net geweest, de expert.
Krijg 2750 euri voor mn Xedos, hij gaat hem op internet zetten en laat er een week opkopers op bieden.
Weet iemand hoe dat nu verder gaat? Stel nou dat er een of andere koekwous 500 euro biedt, kan ik dan tegen de expert zeggen: ooh, trek die 500 euro er maar van af en dan blijf ik er in rijden?
Ik weet, had dat beter aan die expert kunnen vragen, maar kwas te verdrietig. Niet om het bedrag hoor, maar om de schade.. Sad
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
texx
Freak


Geregistreerd op: 18-11-2004
Berichten: 1802
Woonplaats: denhaag

BerichtGeplaatst: Vr 13 Feb, 2009 13:09    Onderwerp: Reageer met quote

moeilijk verhaal is dat altijd.. je heb een bedrag met behoud van de auto (schadebedrag)

en het opkoop bedrag.

moeilijk verhaal altijd..

rijk word je er waarschijnlijk niet van, googel anders even.
_________________
MB C32 AMG. 3.2 V6 Kompressor 2002, 355HP/460TQ Top: 299KM/U.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Juno
Freak


Geregistreerd op: 11-5-2006
Berichten: 183
Woonplaats: Staphorst

BerichtGeplaatst: Vr 13 Feb, 2009 18:04    Onderwerp: Reageer met quote

Oei Marc,

Das wel aan de lage kant hoor, mijn xedos had een dagwaarde van 4200 euro.. mede dankzij het KLZE blok, de velgen, de RVS uitlaat en de aanbeveling van mijn Garagehouder. Very Happy
Er was 1100 euro op geboden. Als je de auto wil houden dan krijg je de dagwaarde minus de restwaarde, in mijn geval dus 3100 euro.

500 euro bieden ze vast wel voor je auto, de onderdelen zijn duur, dus reken maar niet op meer dan 2000 euro. Je kan natuurlijk bezwaar aantekenen en een second opinion vragen.

Ik weet niet wat er allemaal vervangen moet worden aan je auto, maar er staat nog een donkerblauwe 1.6 te koop bij schadeautos.nl

Stel dat je die voor 800 euro kan krijgen de onderdelen die je nodig hebt haal je ervan af en dan verkoop je voor de rest nog zoveel mogelijk los op marktplaats, maar dan moet je niet al te veel spuitwerk hebben, dan zou je hem kunnen houden.

Mocht je nog meer willen weten stuur me dan ff een PM.
_________________
Xedos 6 KLZE
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
MartijnAdam
Freak


Geregistreerd op: 19-4-2009
Berichten: 7
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Wo 19 Aug, 2009 12:38    Onderwerp: Reageer met quote

Hoe is het nu verder afgelopen? Die van mij staat nu bij de expertise na een aanrijding met een hond. Ik laat na morgen weten hoe-en wat...
Ben wel beniewd naar dagwaardes etc.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Off-Topic Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group