Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Bumper of motorkap

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Gevraagd
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jugsss
Freak


Geregistreerd op: 26-7-2008
Berichten: 36
Woonplaats: Leeuwarden

BerichtGeplaatst: Do 14 Mei, 2009 1:17    Onderwerp: Bumper of motorkap Reageer met quote

zou ik vanmiddag even cruisen, ben ik de straat nog niet uit, of me buurvrouw zit letterlijk boven op mijn auto,

tja even een vervelende situatie zei kwam er redelijk mee weg, een scheurtje in de bumper, maar mijn pareltje had iets meer schade, de bumper is dwarsdoor en me motorkap tja, ik wil er niet over beginnen maar die licht vrijwel dubbel, nu zou t mooi zijn als iemand nog een bumper/motorkap voor een leuk prijsje heeft liggen of een adressje weet, zodat ik er misschien verzekering technisch nog een beetje beter van wordt, zei was natuurlijk fout bezig, een beetje op mijn weg helft rijden in de bocht en dan ook nog durfen zeggen dat ik te hard reed waardoor zei geen kans meer had om te kunnen uitwijken, haha ze kon t mooi vertellen ...

naaa ik hoor t wel

alvast bedankt mensen
_________________
De 300.000 gepasseerd
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Tim
Freak


Geregistreerd op: 19-4-2008
Berichten: 408
Woonplaats: Badhoevedorp

BerichtGeplaatst: Do 14 Mei, 2009 8:44    Onderwerp: Reageer met quote

misschien dat je iets kunt vinden via www.onderdelenlijn.nl en anders kan Willem je misschien wel helpen Wink !

Succes in elk geval!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
tijntje
Freak


Geregistreerd op: 21-2-2009
Berichten: 123
Woonplaats: rotterdam

BerichtGeplaatst: Do 14 Mei, 2009 12:30    Onderwerp: Reageer met quote

550 euro maar eigenlijk gewoon teveel en op de sloop zal ook wel niet lukken denk ik daar ligt ook alles in de kreukels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
willem
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 1-11-2002
Berichten: 2104

BerichtGeplaatst: Do 14 Mei, 2009 15:14    Onderwerp: Reageer met quote

Heb wel een motorkap voor je maar dan moet je hem even komen bekijken
Zitten wat krassen in dus zal gespoten moeten worden
_________________
http://www.cardomain.com/ride/2512461
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Jugsss
Freak


Geregistreerd op: 26-7-2008
Berichten: 36
Woonplaats: Leeuwarden

BerichtGeplaatst: Do 14 Mei, 2009 23:42    Onderwerp: Reageer met quote

willem schreef:
Heb wel een motorkap voor je maar dan moet je hem even komen bekijken
Zitten wat krassen in dus zal gespoten moeten worden


Jaaa zou wel kunnen Very Happy je woonde ook in friesland toch ? dat spuiten is opzich niet echt een probleem, ik ben vandaag bij een schadeherstel bedrijf geweest, enne, ik moet eerst een expert er naar laten kijken, en dan kunnen we daar naar verder kijken wat er gaat gebeuren, maar dan laat ik het je nog wel even weten Very Happy

alvast bedankt

keep you in mind
_________________
De 300.000 gepasseerd
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Gevraagd Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group