Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
verkocht.

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Off-Topic
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
texx
Freak


Geregistreerd op: 18-11-2004
Berichten: 1802
Woonplaats: denhaag

BerichtGeplaatst: Zo 07 Jun, 2009 9:56    Onderwerp: verkocht. Reageer met quote

het leek mij wel even netjes om alsnog te melden dat mijn mx6 een nieuwe eigenaar heeft gevonden.

de nwe eigenaar woond in de buurd, dus ik kom de mx nog regelmatig tegen.

hij zou zich ook aanmelden op het forum, maar je weet hoe dat gaat..

ik heb er wel iets leuks voor terug kunnen kopen.. na nagedacht te hebben over een Elise 111R, Honda 2000,en de Supra heb ik mijn oog laten vallen op een mercedes, omdat dit een 4deurs is, en een goeie automaat. (en benz zit al vanaf jongs af aan in mijn bloed)

Na lang zoeken, en een stuk of 20 auto`s te hebben gezien, heb ik er een gevonden aan de grens van belgie.

zeldzaam mooi, binnen gestaan, oudere eigenaar, en weinig km`s. (en nog aantoonbaar ook..)

het is een zilver-grijze C32 AMG (W203 voor de kenners) geworden met alle mogelijke opties.

dit is wel een heeel andere slag auto dan de mazda, en vergelijken is dus ook geen optie.

wel is er vermogen genoeg aan boord, en 0-100 doet de auto in 5,1 sec. op de bank.

volgens het boekje heeft ze een dikke 350pk, bij iets van 450nm, dit bleek zelfs iets +-2pk/10NM meer op de bank)


en gek genoeg blijf ik de mazda toch wel missen..


(foto`s volgen)
_________________
MB C32 AMG. 3.2 V6 Kompressor 2002, 355HP/460TQ Top: 299KM/U.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Hoacs
Freak


Geregistreerd op: 18-3-2006
Berichten: 1118
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Zo 07 Jun, 2009 12:33    Onderwerp: Reageer met quote

Leuk voor je dat je eindelijk de mx6 heb kunnen verkopen. Het heeft even mogen duren voor je. Andere auto klinkt ook erg leuk, misschien kom ik je nog eens ergens tegen. Zal je mx6 vast ook nog wel eens zien rijden in de buurt.

Nog foto's van je nieuwe aanwinst dan?
_________________
Geen mx6 meer, maar nog wel klze.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
baws
Freak


Geregistreerd op: 18-3-2009
Berichten: 60

BerichtGeplaatst: Wo 17 Jun, 2009 14:11    Onderwerp: Reageer met quote

nooit verkeerd zo een AMG.
C32 zie je ook nooit rondrijden.. heb jij de V8 uitvoering?
_________________
MX-6 2.5 V6 KLDE
Mattali Performance
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
EwoutV6
Freak


Geregistreerd op: 20-11-2004
Berichten: 697
Woonplaats: Apeldoorn

BerichtGeplaatst: Wo 17 Jun, 2009 14:56    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben niet zo thuis in mercedes dus ik moest ff googlen: Maar het is zeker een nette auto! En 350pk is niet misselijk Shocked
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Mazdarati
Freak


Geregistreerd op: 12-4-2006
Berichten: 3121
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Wo 17 Jun, 2009 16:38    Onderwerp: Reageer met quote

Aan zijn onderschrift te zien is het een V6 Kompressor . Wink
_________________
Audi a3 3.2 quattro S-line
268pk / 345nm
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
baws
Freak


Geregistreerd op: 18-3-2009
Berichten: 60

BerichtGeplaatst: Wo 17 Jun, 2009 21:28    Onderwerp: Reageer met quote

Best logisch eigenlijk nou ik de literinhoud bekijk hehe..
En ik zit trouwens ook in dromenland aangezien ik de aanname deed dat het om een eerste generatie C-klasse gaat.

De V8 komt niet voor in de tweede generatie tot 2004, die conclusie trek ik overigens naar aanleiding van de informatie op autotrader.nl Wink

Wel is het zo dat in de eerste generatie deze motor wel in voorkomt.
Aldus, C43 AMG is uitgevoerd met een 4.3 liter V8 motor met een slordige 305PK. Niet mis voor een medium sized sedan. Wink Wel opvallend dat de vermogen lager is dan die van Texx dat met een significant lagere inhoud ruim 50 PK meer produceerd..

Kortom, wreede bak man, ben blij dat je smaak hebt Wink
_________________
MX-6 2.5 V6 KLDE
Mattali Performance
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
texx
Freak


Geregistreerd op: 18-11-2004
Berichten: 1802
Woonplaats: denhaag

BerichtGeplaatst: Do 18 Jun, 2009 6:46    Onderwerp: Reageer met quote

TNX Wink

de V8 compressor bestaat idd niet in de w203 c-klasse, maar, mijn vader rijdt een cls 55 amg..,
en aangezien mijn auto in duitsland gechiped is, en het redelijke gewicht verschil blijf ik hem wel heel strak volgen Smile

het mooie aan dit type auto is, je kan echt verschrikkelijk normaal er mee rijden, is helemaal niet zenuwachtig.

maar zodra je het gas maar iets meer indrukt "klikt" de magnetische koppeling van de kompressor vast, en dan word het allemaal wat vlotter..

bij normaal rijden doet de auto iets rond de 12.5L op 100KM, en dat is veel zuiniger dan ik had verwacht.
alleen bij stevig accelereren schiet dat zo naar de 26.0L op 100KM.

de C43, is geen kompressor motor, daar zit het verschil in.. ook een modelletje ouder..
_________________
MB C32 AMG. 3.2 V6 Kompressor 2002, 355HP/460TQ Top: 299KM/U.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Off-Topic Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group