Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Mazda Events VERPLAATST

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Evenementen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Beracuda
Freak


Geregistreerd op: 28-6-2006
Berichten: 807
Woonplaats: Alphen ad Rijn

BerichtGeplaatst: Za 15 Aug, 2009 11:24    Onderwerp: Mazda Events VERPLAATST Reageer met quote

Beste leden,

De grot mazda event is naar begin 2010 verplaatst. Ik heb afgelopen donderdag met de beheerder van de veemarkt hallen gesproken voor meer info omtrend zo'n meeting. De datum 4 okt was helaas al bezet. En er was ook nog een optie op eind Sept. maar diet is te kort dag om nog alles te moeten regelen.
De lokatie is perfect er is parkeergelegenheid goenoeg en er is een Dixie aanwezig ( Toilet)
Er zit wel een koste plaatje aan vast. Het huren voor 1 dag kost €800,- incl BTW.

Ik heb met andere mazda clubs gesproken over deze lokatie met de kosten. Als alle mazda clubs een bijdrage levert van 150,- dan valt dat best wel mee toch??

Ik hoop op jullie begrip.

Marcel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Excimer
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 6-6-2005
Berichten: 671

BerichtGeplaatst: Za 15 Aug, 2009 14:04    Onderwerp: Reageer met quote

Voor mij absoluut geen probleem.
Misschien een idee om Mazda Nederland in te seinen? Je weet nooit of ze mee willen doen en een deel van de kosten op zich nemen. Ik neem zelf al contact op met Mazda Van Dijk, die al jaren lang FC Utrecht spelers van auto's voorziet. Ook hier geldt: je weet maar nooit.
Heb je die beheerder ook gevraagd of er dan een aankondiging komt te staan op de borden op de rotonde voor de Veemarkhallen? Het Citroën-treffen staat daar ook op vermeld.
Is er al een exacte datum bekend?
_________________
I've gone the French way.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
rob.showa
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 22-2-2003
Berichten: 3382
Woonplaats: Dodewaard

BerichtGeplaatst: Za 15 Aug, 2009 16:39    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk dat dat inderdaad een goed idee is.
Wat evt ook nog gedaan kan worden is een soort van intree vragen.
Leden van de verschillende clubs krijgen een vrijkaartje en diegene die wel al mazda rijden maar geen lid zijn betalen een nader te bepalen bedrag die ze bv bij het lidworden van een club weer als korting krijgen op het abonnement.
Contact opnemen met Mazda Nederland is natuurlijk een must evenals flyers uitdelen bij de verschillende dealers.
Misschien dat ze dat willen doen vanuit Mazda Nederland.
Op die manier bereik je natuurlijk iedere dealer in Nederland.
Hopelijk is die van mij op tijd af Shocked
_________________
'92 Mazda mx-6 2.5I V6 KLZE "circuit auto"
Dynojet 200 pk / 253.3 nm
8785km sinds blokrevisie

'17 Hyundai Ioniq Electric - wit
'92 Yamaha XJ900
'08 Quest-229 Velomobiel

Penningmeester / Ledenadministrateur.
FORUM-MODERATOR
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Beracuda
Freak


Geregistreerd op: 28-6-2006
Berichten: 807
Woonplaats: Alphen ad Rijn

BerichtGeplaatst: Za 15 Aug, 2009 19:41    Onderwerp: Reageer met quote

Er moet idd reclame campagne komen natuurlijk.

Er is dus genoeg werk aan de winkel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Melkie
Freak


Geregistreerd op: 7-10-2009
Berichten: 7

BerichtGeplaatst: Wo 07 Okt, 2009 12:48    Onderwerp: Reageer met quote

Laat even iets weten als er meer info is op http://forum.rx8nl.com ...
_________________
Zwarte RX-8 SP Upgrade
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Beracuda
Freak


Geregistreerd op: 28-6-2006
Berichten: 807
Woonplaats: Alphen ad Rijn

BerichtGeplaatst: Wo 07 Okt, 2009 18:50    Onderwerp: Reageer met quote

De Mazda events is verplaatst ivm met oa een vdrhuizing van mezelf en de lokatie zal denk toch de Meern gaan worden. Parkeerplaats bij het bekende AC restaurant. Daar later meer over!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Rob Steenkist
Freak


Geregistreerd op: 29-10-2008
Berichten: 3
Woonplaats: Kleinenging Duitsland

BerichtGeplaatst: Ma 08 Mrt, 2010 17:11    Onderwerp: Re: Mazda Events VERPLAATST Reageer met quote

Beracuda schreef:
Beste leden,

De grot mazda event is naar begin 2010 verplaatst. Ik heb afgelopen donderdag met de beheerder van de veemarkt hallen gesproken voor meer info omtrend zo'n meeting. De datum 4 okt was helaas al bezet. En er was ook nog een optie op eind Sept. maar diet is te kort dag om nog alles te moeten regelen.
De lokatie is perfect er is parkeergelegenheid goenoeg en er is een Dixie aanwezig ( Toilet)
Er zit wel een koste plaatje aan vast. Het huren voor 1 dag kost €800,- incl BTW.

Ik heb met andere mazda clubs gesproken over deze lokatie met de kosten. Als alle mazda clubs een bijdrage levert van 150,- dan valt dat best wel mee toch??

Ik hoop op jullie begrip.

Marcel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Rob Steenkist
Freak


Geregistreerd op: 29-10-2008
Berichten: 3
Woonplaats: Kleinenging Duitsland

BerichtGeplaatst: Ma 08 Mrt, 2010 17:23    Onderwerp: Re: Mazda Events VERPLAATST Reageer met quote

Hoi
Mazda freaken,

Ik heb mijn MX6 met kenteken 73-DN-VG verkocht aan Yorick en een andere in Duitsland terug gekocht omdat wij in Duitsland wonen en de invoer van deze nogal wat problemen gaf eisen zij heel wat strenger bij ons in Duitsland.

Mijn vraag is hoe zet ik mijn foto met de auto's op het scherm bij mijn naam jullie kunnen mij ook mailtje sturen rob.steenkist@ewetel.net
De foto die er op komt is van mijn oude en nieuwe MX6 met Hollandse kentekenplaat (kenteken is van mijn eerste MX6 nieuw gekocht) oude liefde roest niet.

Groeten Rob uit een nat Quarteira
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
ReneD
Freak


Geregistreerd op: 21-9-2006
Berichten: 503
Woonplaats: Aalten

BerichtGeplaatst: Ma 12 Apr, 2010 16:50    Onderwerp: Reageer met quote

Hoe staat het er mee Marcel?
Als je hulp nodig heb moet je het maar zeggen he.

Groeten Rene
_________________
MX-6 2,5 V6 24V KLDE,
Supro Suspension
Supro Exhaust System
182 pk/ 239 Nm

Eventencommissie MX-6 Club Nederland
http://www.cardomain.com/ride/3830092
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Beracuda
Freak


Geregistreerd op: 28-6-2006
Berichten: 807
Woonplaats: Alphen ad Rijn

BerichtGeplaatst: Ma 12 Apr, 2010 20:05    Onderwerp: Reageer met quote

Om heel eerlijk te zijn, heb ik nog niks ondernomen dwz ben nog steeds bezig met mijn huisje.
De planning is iets anders verlopen als dat ik gedacht had.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
rob.showa
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 22-2-2003
Berichten: 3382
Woonplaats: Dodewaard

BerichtGeplaatst: Zo 16 Mei, 2010 10:07    Onderwerp: Reageer met quote

Zit net weer eens even bij dit topic te kijken.
Aangezien Marcel nog wel bij de club zit maar aan heeft gegeven dat hij er mee wilt stoppen is het misschien beter om dit met een paar man over te nemen.
Ik stel voor om dit voor de zomervakantie op de aganda voor de ledenraadvergadering te zetten.
Tevens verwacht ik dat een event van dit formaat wat meer voorbereiding vergt en daardoor beter in 2011 gepland zou kunnen worden.
Dus....heb je idee-en omtrent deze Mega Mazda Meet, laat het dan horen.
Heb je misschien een lokatie, idem dito.

Aan Marcel de vraag wat jij allemaal al op papier hebt staan, contactpersonen van andere clubs, lokaties.
En of jij deze informatie met een ledenraadvergadering mee zou kunnen nemen of bij mij of ReneD zou kunnen bezorgen (of per mail mag ook).

Ik hoop echt heel erg dat dit evenment van de plek gaat komen.
_________________
'92 Mazda mx-6 2.5I V6 KLZE "circuit auto"
Dynojet 200 pk / 253.3 nm
8785km sinds blokrevisie

'17 Hyundai Ioniq Electric - wit
'92 Yamaha XJ900
'08 Quest-229 Velomobiel

Penningmeester / Ledenadministrateur.
FORUM-MODERATOR
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Beracuda
Freak


Geregistreerd op: 28-6-2006
Berichten: 807
Woonplaats: Alphen ad Rijn

BerichtGeplaatst: Ma 17 Mei, 2010 21:35    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben inderdaad niet ver gekomen met de voorbereiding.

Heb wel al met wat mensen contact gehad en zij waren erg enthausiast over dit evenement.

De lokatie zou ik in 1e instantie bij de Veemarkt houden, alleen daar vroegen ze geld voor. Deze lokatie wordt immers in de nabije toekomst omgevormd tot een woonwijk.

Later zat ik aan de AC Restaurant bij de Meern te denken, daar is het parkeren gratis en je kunt er eten en drinken en een sanitair.

Maar ik zal zit verhaal ook nog even op papier zetten en het bij de eerst volgen vergadering mee brengen.

Groeten

Marcel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Evenementen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group