Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
MX6 2.5 V6 gechipt etc.
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Aangeboden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
niels
Freak


Geregistreerd op: 19-7-2009
Berichten: 7
Woonplaats: geulle

BerichtGeplaatst: Zo 11 Okt, 2009 0:40    Onderwerp: MX6 2.5 V6 gechipt etc. Reageer met quote

Ik bied hierbij mijn mazda mx6 aan, het is voor een 19 jarige tog wat te duur aan verzekering:P

ik heb de auto nu 4 maanden en heb er flink wat geld en tijd ingestoken om hem in deze conditie te krijgen. heeft dan ook pas 2 of 3 weken nieuwe apk.
wat zit er allemaal nieuw op.

ontstekingshuis
bougies
bougiekabels
radiator(vrij nieuw niet net nieuw)
2 banden achter 6 mm profiel nog
voorbanden 4.5 5 mm profiel
pookknop nette zilveren pookknop
interieurverlichting mooi blauwe neon verl.
onder de auto voor en achter degelijke blauwe neonbuis gemonteerd, welke werkt op instap verlichting
onder de deurhendels aan de buitenzijden zitten ook nog 3 blauwe leds, welke ook werken op instap verlichting
er zit 10.000K xenon in, degelijke 198 euro voor betaald zit nog 3 jaar garantie op!
fuseekogel lv vv
ashoes lv vv
ashoes rv vv
bakolie ververst
motorolie plus filter vv
Ik heb me een tijdje terug ook nog 4 splinternieuwe 18 inch velgen gekogt die perfect staan en passen onder de auto het zijn zwarte multispaak velgen met een diep velgbed met een mooie gepolijsde rand en gepolijsd hart, er zitten helaas nog geen banden om aangezien het tog tijd werd voor een winterband en de zomerbandjes voor deze velg 150 eruo per stuk kosten(wil je fatsoendelijke hebben(maat 215/35 r18))
auto is ook gechipt ed zit een mooie sportuitlaat onderin mooi geluid niet overdreven.
auto zouw moeten besgikken over 200pk volgens de vorrige eigenaar, zelf twijfel ik hier een beetje aan denk meer 180 pk veel meer zal het niet zijn!

watmoet er nog gebeuren remblokjes achter zijn langzaamaan aan vervangen toe, gaan nog wel km of 2000-5000 mee
tjeh voor de rest eigenlijk niet veel, het stuur is ligt besgadigd(stof laat beetje los, bestuurdersstoel heeft lichte beschadiging en er zit hier en daan een klein krasje maar meer ook niet. ik heb een week lang elke dag 5 uur gepolijst aan de auto hij blinkt dan ook als een spiegel:P
doe een leuk bod en wie weet mag je hem kopen:P zoek wel egt iemand die er goed voor zorgd! en de auto niet afzijkt want dat heb ik ook niet gedaan.









kzie net nog de zwarte zijknipers zitten doet me er aan herineren die zijn zwart, stadsligt blauwe led kent. verlichtig blauwe led.
er zit nog veel meer op aan en in de auto bel me gewoon eens op als je intresse hebt! 0657119254

gr niels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Melkie
Freak


Geregistreerd op: 7-10-2009
Berichten: 7

BerichtGeplaatst: Zo 11 Okt, 2009 10:27    Onderwerp: Reageer met quote

Ga je een nieuwe fotocamera kopen voor het geld wat je hieraan overhoudt? Dat is namelijk hard nodig!

Succes met de verkoop!
_________________
Zwarte RX-8 SP Upgrade
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
rob.showa
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 22-2-2003
Berichten: 3382
Woonplaats: Dodewaard

BerichtGeplaatst: Zo 11 Okt, 2009 12:04    Onderwerp: Reageer met quote

Als ik zo zie wat je er allemaal aan gedaan hebt in een paar maanden tijd dan maken die paar euri aan verzekering ook niet meer echt uit. Cool
De premie komt voor een 19-jarige ongeveer uit op een 75,- p.m. WA maar dat zal je met alle vergelijkbare auto's hebben als 19-jarige .
Moet wel zeggen dat hij er als een plaatje bij staat.
Kan je wat meer vertellen over KM-stand, laatste kl/gr-beurt e.d. en wat je er voor wilt hebben?
Zijn op zich belangrijkere dingen dan de hoeveelheid verlichting onder,in of op de auto.
Succes met de verkoop maar dat zal wel lukken als ik hem zo zie staan.
_________________
'92 Mazda mx-6 2.5I V6 KLZE "circuit auto"
Dynojet 200 pk / 253.3 nm
8785km sinds blokrevisie

'17 Hyundai Ioniq Electric - wit
'92 Yamaha XJ900
'08 Quest-229 Velomobiel

Penningmeester / Ledenadministrateur.
FORUM-MODERATOR
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
niels
Freak


Geregistreerd op: 19-7-2009
Berichten: 7
Woonplaats: geulle

BerichtGeplaatst: Zo 11 Okt, 2009 13:30    Onderwerp: Reageer met quote

Ik betaal 84 euro per maand aan verzekering(en dat was zelfs nog moeilijk meeste maatschappijen verzekeren hem totaal niet!) en daarbij 45 euro per maand aan wegenbelasting en dan rij ik ook nog eens 1500 tot 2000 km per maand, daar is deze auto gewoon te duur voor. opzich is dit idd totaal geen probleem hoor meh ik heb een hoop onkosten erbij gekregen waardoor ik het gewoon niet meer op kan brengen, kan wel meh dan moet ik aan mijn spaargeld en daar beginnen we niet aan!.

auto heeft nu ongeveer 222.000 gelopen
ik heb hem gekochtmet 217.000 op de teller(3 maanden terug)
hij heeft bij +- 200.000 een grote beurt gehad olie oliefilter, openluchtfilterontstekingsshuis plus interne delen vv, bougies en de bougiekabels.
zelf heb ik bij een 217.000 nog een keer de olie vervangen en de oliefilter.
toen zijn okee een fuseekogel en een paar aandrijfassen vervangen.
als je nog meer wilt weten vraag gerust jeh die laatste foto:P alles is gemaakt met de mobiele telefoon en die laatste had een te klein formaat, als je dan gaat uitrekken gaat er kwaliteit verloren. maar het idee is duidelijk.
prijs wat ik wouw krijgen 3500 inclusief de velgen 3000 zonder.
das mijn vraagprijs de auto moet echter zo snel mogenlijk weg dus er valt over te praten.

mvg niels.nijsten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
rob.showa
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 22-2-2003
Berichten: 3382
Woonplaats: Dodewaard

BerichtGeplaatst: Zo 11 Okt, 2009 15:37    Onderwerp: Reageer met quote

Als je het totaal plaatje bekijkt is het inderdaad geen goedkope auto, zeker niet als je ook nog wat problemen krijgt.
_________________
'92 Mazda mx-6 2.5I V6 KLZE "circuit auto"
Dynojet 200 pk / 253.3 nm
8785km sinds blokrevisie

'17 Hyundai Ioniq Electric - wit
'92 Yamaha XJ900
'08 Quest-229 Velomobiel

Penningmeester / Ledenadministrateur.
FORUM-MODERATOR
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
niels
Freak


Geregistreerd op: 19-7-2009
Berichten: 7
Woonplaats: geulle

BerichtGeplaatst: Zo 11 Okt, 2009 17:16    Onderwerp: Reageer met quote

problemen zul je niet krijgen, er zit al een HEI- ontstekings modificatie op dus ontstekingsproblemen zul je niet krijgen. voor de rest verkeerd de auto gewoon in topconditie. hij klinkt goed voelt goed en rijd goed! banden zijn zgan. uitlaat verkeerd in zeer goede staat. auto is zelf volledig getectyleerd. enigste wat er nog zou moeten gebeuren zijn de remblokjes achter, en voor de schoonheidsfoutjes, nieuw stuur en bekleding bestuurdersstoel en dan hier en daar een krasje laten spuiten. maar dat is ook alles.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
rhino
Freak


Geregistreerd op: 5-4-2008
Berichten: 785
Woonplaats: eerbeek

BerichtGeplaatst: Za 14 Nov, 2009 14:41    Onderwerp: Reageer met quote

hoe staat het met de verkoop??
_________________
Mazda mx-6 2.5 v6 1992 165.000km kleur onbekend RIP 07-10-2012
Mazda mx-6 2.5 v6 1993 320.000km Passion rose
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Tim
Freak


Geregistreerd op: 19-4-2008
Berichten: 408
Woonplaats: Badhoevedorp

BerichtGeplaatst: Za 14 Nov, 2009 17:36    Onderwerp: Reageer met quote

Heb contact gehad met deze jongen, ik was erin geïnteresseerd. Hij heeft er helaas een ongelukje mee gehad... Hij heeft alleen blikschade vertelde hij. Waar weet ik niet, maar hij vertelde dat er misschien wel een donorauto aan te pas moest komen om de plaatdelen te vervangen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
willem
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 1-11-2002
Berichten: 2104

BerichtGeplaatst: Za 14 Nov, 2009 19:16    Onderwerp: Reageer met quote

Heb nog wat zwart plaatwerk liggen Laughing
_________________
http://www.cardomain.com/ride/2512461
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
niels
Freak


Geregistreerd op: 19-7-2009
Berichten: 7
Woonplaats: geulle

BerichtGeplaatst: Wo 19 Mei, 2010 11:39    Onderwerp: Reageer met quote

had idd nog wat zwarte plaatdelen nodig toen. heb met geluk een mx6 zwart gevonden 2.5v6 precies dezelfde maar dan met kapot motorblok heb lang getwijfeld over blok omgooien of plaatdelen omgooien, is uiteindelijk het laatste geworden en tjeh na 2 weken hard werken kreeg ik het niet over mijn hart om hem te verkopen. maar het is weer zover ik heb een andere auto op het oog en de mazda moet weg hoewel ik het zeer erg ga missen. maargoed. er zijn in de tussentijd wat km bijgekomen heeft nu 227.000 gelopen(rij er nog dagelijks mee).

wat moet er nog gebeuren,
voorbumper netjes monteren(heeft ook schade gehad op de andere auto weliswaar maargoed zit niet egt mooi eronder)

remklauw lv reviseren

remschijven voor vv blokjes zijn al vv

remblokjes achter beginnen slecht te worden

schuifdak werkt niet is in 1 keer ermee gestopt halverwege openen

fan slaat niet aan waarschijnlijk thermoschakelaar kapot aangezien de temp binnenin ook te weinig aangeeft loopt maar tot halverwege op en dan is die eigenlijk superheet.(ik heb nu de fan directe voeding gegeven voor als die stationair staat te pruttelen in de file, werkt perfect)

de auto blijft continu op contact staan, als je na het rijden de sleutel uit het contactslot haalt blijftie gewoon lopen. nu wordie nog uitgezet op koppeling en heb ik een kabel welke losgehaald moet worden en dan staatie van contact af.

verder heb ik de xenon en ledjes eruit gehaald interieurneon zit er wel nog in en onder de klinkjes ook maargoed.

spatbord en deur rechtsvoor zijn ook beschadigd bij de overgang van elkaar(hebben geraakt helaas)

verder rijd de auto gewoon über geweldig goed en ik doe hem ook niet graag weg maar ik krijg der wat leuks voor terug:D

18'' velgen hebben eronder gelegen nu 16'' siervelgen 18ners zijn los tekoop voor 750 incl. 2 gemonteerde nieuwe banden 254/40 r18 z/r sportcontact 3 continental en 2 keer 3mm pzero banden zelfde maat. passen perfect mooi onder de mx6 precies mooi in de wielkuip zoals het hoort km teller wijkt 5 km naar benden af.

er zit nog veel meer op en aan bel gewoon even en we komen er wel uit ik wil hem zo snel mogenlijk kwijt liefst nog voor het einde van de maand. wellicht ook te gebruiken voor onderdelen?

tel 0657119254

http://link.marktplaats.nl/343973197

auto heeft nog apk tot 19-9-2010 moeten nieuwe draagarmrubbers gemonteerd worden voor apk meer niet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
willem
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 1-11-2002
Berichten: 2104

BerichtGeplaatst: Wo 19 Mei, 2010 14:59    Onderwerp: Reageer met quote

Nou jij durft ook zeg plusm. 210 pk Laughing
_________________
http://www.cardomain.com/ride/2512461
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
niels
Freak


Geregistreerd op: 19-7-2009
Berichten: 7
Woonplaats: geulle

BerichtGeplaatst: Wo 19 Mei, 2010 16:12    Onderwerp: Reageer met quote

heeft vorige eigenaar toen opgegeven als vermogen, geen flauw idee wattie heeft maar zoals hierboven al staat denk datie nog 180 190 pk's over heeft max:P zouw ook ZE blok in liggen maar dat klopt volgens mij niet weet niet waaraan ik dit kan zien
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
rhino
Freak


Geregistreerd op: 5-4-2008
Berichten: 785
Woonplaats: eerbeek

BerichtGeplaatst: Wo 19 Mei, 2010 19:52    Onderwerp: Reageer met quote

even op de cilinderkoppen kijken als er staat kl31 1a1 zou het kunnen gaan om een klze.
_________________
Mazda mx-6 2.5 v6 1992 165.000km kleur onbekend RIP 07-10-2012
Mazda mx-6 2.5 v6 1993 320.000km Passion rose
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
rob.showa
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 22-2-2003
Berichten: 3382
Woonplaats: Dodewaard

BerichtGeplaatst: Wo 19 Mei, 2010 22:08    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zou zeggen...maak eens een foto van je blok.
Het inlaatspruitstuk verraad al het een en ander.
_________________
'92 Mazda mx-6 2.5I V6 KLZE "circuit auto"
Dynojet 200 pk / 253.3 nm
8785km sinds blokrevisie

'17 Hyundai Ioniq Electric - wit
'92 Yamaha XJ900
'08 Quest-229 Velomobiel

Penningmeester / Ledenadministrateur.
FORUM-MODERATOR
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
ReneD
Freak


Geregistreerd op: 21-9-2006
Berichten: 503
Woonplaats: Aalten

BerichtGeplaatst: Vr 21 Mei, 2010 15:25    Onderwerp: Reageer met quote

Very Happy

Groeten Rene
_________________
MX-6 2,5 V6 24V KLDE,
Supro Suspension
Supro Exhaust System
182 pk/ 239 Nm

Eventencommissie MX-6 Club Nederland
http://www.cardomain.com/ride/3830092
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Aangeboden Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group