Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Mijn nieuwe wagen ;)

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Off-Topic
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jasper
Freak


Geregistreerd op: 28-12-2005
Berichten: 464
Woonplaats: Hellevoetsluis

BerichtGeplaatst: Za 16 Jan, 2010 17:47    Onderwerp: Mijn nieuwe wagen ;) Reageer met quote

Hallo mensen tijd niet geweest dacht post weer eens een topic hier.

misschien kennen jullie mij nog ik heb na mijn MX6 een RX-8 gekocht en deze heb ik dus ook al weer verkocht ik heb nu een mazda 3 MPS met al een aardige lijst met tunes aan mijn wagen en met een beetje geluk zit ik dalijk op de 360PKtjes en iets van 500 a 550NM

echt een super wagen.










De MPS rijd echt super lekker en super snel ook BMW M3 rij je kompleet zoek en een M5 heeft moeite om van me af te rijden volgende maand de Chip er in en dan gaat die hellemaal gestoord snel Razz
_________________
-Mazda 3MPS- Cobb Front Mounted Intercooler- Cobb SF Intake - Cobb Turbo Inlet - Cobb Turbo Downpipe - Protegegarage Turbo Manifold - Turbo XS Hybrid Blow off valve - Cobb SwayBars - Denso HR8 Sparkplugs - MDS DashHawk - Piazini Chipped -
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
EwoutV6
Freak


Geregistreerd op: 20-11-2004
Berichten: 697
Woonplaats: Apeldoorn

BerichtGeplaatst: Za 16 Jan, 2010 20:49    Onderwerp: Reageer met quote

Hey Jasper!

Zo te horen gaat het goed! Nette 3 Very Happy
Waarom heb je de RX-8 eigenlijk verkocht?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
jasper
Freak


Geregistreerd op: 28-12-2005
Berichten: 464
Woonplaats: Hellevoetsluis

BerichtGeplaatst: Za 16 Jan, 2010 22:34    Onderwerp: Reageer met quote

1 op 5 rijden en zoals je kan zien op de fotos heb ik een grote plas water achter mijn deur een noordzee en een haaringvliet... en in mijn garage licht nog een set met kitespullen en die krijg ik niet in de rex. dus een combinatie van ruimte en verbruik. oja en het olie verbruik 1000kilometer is 1liter olie. en dan dat die ook nog eens 3keer heeft ingehouden en dat kan soms duiden om een stervende Wankelmotor en er zat al een nieuwe motor in... dus ik dacht weet je wat voor dat ik voor 5000euro een nieuwe motor er in kan gaan lepelen koop ik liever een auto waar mee ik on op vallend snel kan rijden en veel ruimte heb.

en dan het grapigste die 3 MPS is sneller op het rechte stuk en met een beetje moeite krijg je hem net zo snel en soms zelf sneller door de bocht Wink dus ja vandaar. oja en een deze motor is makelijke te tunen Razz
_________________
-Mazda 3MPS- Cobb Front Mounted Intercooler- Cobb SF Intake - Cobb Turbo Inlet - Cobb Turbo Downpipe - Protegegarage Turbo Manifold - Turbo XS Hybrid Blow off valve - Cobb SwayBars - Denso HR8 Sparkplugs - MDS DashHawk - Piazini Chipped -
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
Tim
Freak


Geregistreerd op: 19-4-2008
Berichten: 408
Woonplaats: Badhoevedorp

BerichtGeplaatst: Zo 17 Jan, 2010 9:47    Onderwerp: Reageer met quote

Hey Jasper!

Je had me al verteld inderdaad, vroeg me al af waar je bleef met foto's Wink ! Gave bak man, en ik zou zeggen... Hou em heel, en voor jezelf!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Mazdarati
Freak


Geregistreerd op: 12-4-2006
Berichten: 3121
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Zo 17 Jan, 2010 12:09    Onderwerp: Reageer met quote

Mooi wagentje .
Zal wel lekker snel lopen .
_________________
Audi a3 3.2 quattro S-line
268pk / 345nm
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
jasper
Freak


Geregistreerd op: 28-12-2005
Berichten: 464
Woonplaats: Hellevoetsluis

BerichtGeplaatst: Zo 17 Jan, 2010 22:07    Onderwerp: Reageer met quote

Tim schreef:
Hey Jasper!

Je had me al verteld inderdaad, vroeg me al af waar je bleef met foto's Wink ! Gave bak man, en ik zou zeggen... Hou em heel, en voor jezelf!


ja ach ze flitsen hier toch nooit en de tijde die ik naar werk rij staan ze nooit te flitsen en politie zie je hier ook bijna nooit.

en ja hij loopt ook lekker snel met HEEL weinig moeite tik je de 250 aan jammer dat de begrenzer er nog in zit als die gechipped is dan is dat ook weer op gelost dan heb ik alleen te maken de toeren begrenzer in zijn 6 en dan moet die iets van 278lopen Razz
_________________
-Mazda 3MPS- Cobb Front Mounted Intercooler- Cobb SF Intake - Cobb Turbo Inlet - Cobb Turbo Downpipe - Protegegarage Turbo Manifold - Turbo XS Hybrid Blow off valve - Cobb SwayBars - Denso HR8 Sparkplugs - MDS DashHawk - Piazini Chipped -
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
jeroen83
Gast





BerichtGeplaatst: Ma 18 Jan, 2010 11:20    Onderwerp: Reageer met quote

he jasper, heb hem natuurlijk al een aantal keer gezien.

Het blijft een bruut ding Wink

Groet
Naar boven
jasper
Freak


Geregistreerd op: 28-12-2005
Berichten: 464
Woonplaats: Hellevoetsluis

BerichtGeplaatst: Wo 20 Jan, 2010 2:20    Onderwerp: Reageer met quote

ja mensen in hellevoet hebben al wel gezien ja maar er rijd nog een man rond in een zwarte MPS he dus als je denkt dat het mijn vader is dan heb je het fout Wink

gewoon ff de grill checken voor een intercooler Razz
_________________
-Mazda 3MPS- Cobb Front Mounted Intercooler- Cobb SF Intake - Cobb Turbo Inlet - Cobb Turbo Downpipe - Protegegarage Turbo Manifold - Turbo XS Hybrid Blow off valve - Cobb SwayBars - Denso HR8 Sparkplugs - MDS DashHawk - Piazini Chipped -
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
jeroen83
Gast





BerichtGeplaatst: Wo 20 Jan, 2010 8:49    Onderwerp: Reageer met quote

i know hahhaha
Naar boven
jasper
Freak


Geregistreerd op: 28-12-2005
Berichten: 464
Woonplaats: Hellevoetsluis

BerichtGeplaatst: Ma 01 Feb, 2010 11:26    Onderwerp: Reageer met quote

en zo had je een leuke auto en toen kwam er iemand langs en die dacht dat het wel leuk was om mijn uitlaat onder mijn auto op te blazen.

een gek heeft een lawinepijl ofzo in mijn uitlaat gestoken een mijn uitlaat is kompleet van onder mijn auto geblazen. vandaag komt de schade expert langs om te kijken wat de totaale schaden is.

tot nu toe wat snel te zien is 2000euro. maar dat is alleen de bumper en uitlaat. mocht de turbo ook beschadigt zijn door de klap en mijn downpipe dan loopt het geintje in de 10.000euro schade Sad leuk jo zo'n bijzondere auto Sad
_________________
-Mazda 3MPS- Cobb Front Mounted Intercooler- Cobb SF Intake - Cobb Turbo Inlet - Cobb Turbo Downpipe - Protegegarage Turbo Manifold - Turbo XS Hybrid Blow off valve - Cobb SwayBars - Denso HR8 Sparkplugs - MDS DashHawk - Piazini Chipped -
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
EwoutV6
Freak


Geregistreerd op: 20-11-2004
Berichten: 697
Woonplaats: Apeldoorn

BerichtGeplaatst: Ma 01 Feb, 2010 12:24    Onderwerp: Reageer met quote

Dat meen je niet! Wat een *$#@!*! Je zou ze een lawinepijl in hun achterste moeten douwen!

Ik hoop dat de schade beperkt is gebleven tot "slechts" de uitlaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Herwin
Freak


Geregistreerd op: 24-6-2007
Berichten: 1038
Woonplaats: Warffum

BerichtGeplaatst: Ma 01 Feb, 2010 13:11    Onderwerp: Reageer met quote

Zo wat een verschrikkelijk jaloers persoon moet dat geweest zijn zeg Surprised

Heb je zelf niks door gehad onder dat het gebeurde?
ik bedoel het moet wel een best knal zijn geweest.
of was je niet in de buurt van de 3?
_________________
In bezit:

1992 Mazda Mx-6 2.5i v6
1992 Mazda Mx-6 2.5i v6
1996 Mazda Xedos 6 2.0i v6
2004 Mazda 3 2.0 sport
1997 Mazda 626 2.5i v6(sloper)
1999 Yamaha R1
1999 Yamaha R1
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Tim
Freak


Geregistreerd op: 19-4-2008
Berichten: 408
Woonplaats: Badhoevedorp

BerichtGeplaatst: Ma 01 Feb, 2010 14:24    Onderwerp: Reageer met quote

Wat een schande inderdaad! Wat verschrikkelijk zielig ook van zulke lui! Ik neem aan dat je all-risk was verzekerd, of dat je dit anders via het waarborgfonds kan spelen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
jasper
Freak


Geregistreerd op: 28-12-2005
Berichten: 464
Woonplaats: Hellevoetsluis

BerichtGeplaatst: Wo 03 Feb, 2010 0:25    Onderwerp: Reageer met quote

nou waarborgfonds dat gaat niet op dat is echt met uitzondering dat die uitkeren

maar dit is gewoon een kwestie van vandalisme dus all-risk verzekering werk...

heb niets gehoord is echt iets in mijn uitlaat gedaan. maar ja wie dat weet je toch nooit Sad
_________________
-Mazda 3MPS- Cobb Front Mounted Intercooler- Cobb SF Intake - Cobb Turbo Inlet - Cobb Turbo Downpipe - Protegegarage Turbo Manifold - Turbo XS Hybrid Blow off valve - Cobb SwayBars - Denso HR8 Sparkplugs - MDS DashHawk - Piazini Chipped -
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
jeroen83
Gast





BerichtGeplaatst: Do 04 Feb, 2010 10:11    Onderwerp: Reageer met quote

jezus zeg wat een mongolen Shocked

Dan ben je echt niet goed snik hoor,.

Succes met de afhandeling van de verzekering etc.

Groet jeroen
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Off-Topic Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group