Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
MX-6 van Robbii op marktplaats.

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Off-Topic
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
EwoutV6
Freak


Geregistreerd op: 20-11-2004
Berichten: 697
Woonplaats: Apeldoorn

BerichtGeplaatst: Zo 25 Apr, 2010 12:18    Onderwerp: MX-6 van Robbii op marktplaats. Reageer met quote

Ik kwam net deze advertentie tegen op marktplaats:

http://link.marktplaats.nl/340730438

Wist iemand dat Robbii van z'n auto afwilde? Waarschijnlijk opzoek naar iets met meer vermogen Razz

Best jammer, was echt een super wagen om te zien! Hopelijk komt ie bij een forumlid terecht, toch vreemd dat hij m niet hier te koop heeft gezet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
willem
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 1-11-2002
Berichten: 2104

BerichtGeplaatst: Zo 25 Apr, 2010 17:36    Onderwerp: Reageer met quote

Had hem al zien staan. Hij heeft er al vaker op gestaan,toen wilde die er niet echt vanaf
_________________
http://www.cardomain.com/ride/2512461
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
PokerDD
Freak


Geregistreerd op: 20-11-2009
Berichten: 74
Woonplaats: Emmen

BerichtGeplaatst: Zo 25 Apr, 2010 17:56    Onderwerp: Reageer met quote

misschien is de auto af,,,wil hij kijken of er iemand een super bod op doet en begint hij weer opnieuw Shocked
_________________
when authorities warn you of the sinfulness of sex there is an important lesson to be learned. Do not have sex with the authorities!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Robii San
Freak


Geregistreerd op: 11-1-2005
Berichten: 829

BerichtGeplaatst: Zo 25 Apr, 2010 20:22    Onderwerp: Reageer met quote

nee, ik doe hem echt met pijn in mn hart weg. heb er zoveel jaar plezier van gehad. Maar na veel tegenslag met werk etc ben ik een andere weg ingeslagen en ben ik weer fulltime student, dat betekend ov maar ook minder geld. Het moet dus helaas maar.

Hij heeft een keer eerder op marktplaats gestaan in zn vorig ornaat, maar dat was omdat ik iets anders had aangeboden gekregen.

Dus ben niet op zoek naar meer vermogen, want rij nu in mn volkswagen campertje.. diesel en kwarterief en verzekering van 10 euro haha.

maar goed.. zal mn benieuwen hoe zwaar het wordt als ie echt wegrijdt, hij is sinds die uit de fabriek komt al in de familie..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
EwoutV6
Freak


Geregistreerd op: 20-11-2004
Berichten: 697
Woonplaats: Apeldoorn

BerichtGeplaatst: Zo 25 Apr, 2010 21:25    Onderwerp: Reageer met quote

Ik hoop dat hij echt naar een liefhebber gaat. Is schorsen geen oplossing?
Ik weet hoe lastig het is als student, maar er is altijd een oplossing als je het graag wil.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
PokerDD
Freak


Geregistreerd op: 20-11-2009
Berichten: 74
Woonplaats: Emmen

BerichtGeplaatst: Zo 25 Apr, 2010 21:54    Onderwerp: Reageer met quote

ik ben het helemaal met EwoutV6 eens!

gewoon schorsen,,in een garage weg zetten en elke 2 week ff starten en poetsen,,,,en super gelukkig zijn als hij uit zijn winterslaap mag ontwaken Very Happy
_________________
when authorities warn you of the sinfulness of sex there is an important lesson to be learned. Do not have sex with the authorities!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Off-Topic Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group