Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Interieur Verven

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Design
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
PokerDD
Freak


Geregistreerd op: 20-11-2009
Berichten: 74
Woonplaats: Emmen

BerichtGeplaatst: Di 15 Jun, 2010 17:07    Onderwerp: Interieur Verven Reageer met quote

Heren tot mijn spijt moet ik mededelen dat ik de stoffen bekleding in mijn MX-6 echt verschrikkelijk vind! ik had het idee om de bekleding zwart te maken en hoorde dat dat met een vorm van Vinyl verf kan.

heeft iemand van jullie daar ervaring mee?
en/of weet iemand waar ik dat uberhaupt kan kopen?
_________________
when authorities warn you of the sinfulness of sex there is an important lesson to be learned. Do not have sex with the authorities!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
deventeryannick
Freak


Geregistreerd op: 7-11-2009
Berichten: 210
Woonplaats: deventer

BerichtGeplaatst: Di 15 Jun, 2010 17:46    Onderwerp: re Reageer met quote

je kan t gewoon bij een autospecial zaak kopen....maar:
heb mijn hemeltje laten doen alleen daarvoor waren 4bussen nodig omdat het niet goed dekte....het scheint als je een lange rit hebt en met warm weer er lekker tegen aandrukt dat het KAN gaan afgeven....bij n maat van me(zn vriendin) met witte broek die toen zwart was....weetniet of er meer mensen dit probleem hebben gehad?of dat er meerdere varianten zijn...
_________________
project: http://www.mijnalbum.nl/Album=NZDXN4VU
groeten yannick
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Design Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group