Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Verslag Tripje Nurburgring 2010 11 Jul

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Foto's & Filmpjes
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
psycholander
Freak


Geregistreerd op: 11-5-2006
Berichten: 1207
Woonplaats: H.I.Ambacht

BerichtGeplaatst: Do 29 Jul, 2010 14:45    Onderwerp: Verslag Tripje Nurburgring 2010 11 Jul Reageer met quote

Hier het verslag van mijn kant...

s'ochtends in een uur naar Venlo gereden Very Happy helaas kwamen daar minder mensen opdagen daat hadden opgegeven. Vind zelf dat als je zeg dat je komt dan kom je en anders meld jeje af dat is wel zo netjes. maar verder drukt dat de pret niet want ik heb het reuze naar me zin gehad.

Onderweg in Duitsland was mijn tank wel erg leeg aan het raken en moeste dus even snel wat euro 98 in de Skyline te pompen. enkel was Syan iets achterop geraakt en kreeg dat niet mee dat we even bij de Esso stonden voor benzine en sanitaire stop. dus hij reed door, gelukkig kon hij de ring zelf vinden. Eenmaal aangekomen in Nurburg, wist iedereen de ingang wel te vinden... we hebben dus alle uithoeken gezien maar uiteindelijk hebben we die gevonden en daar ook de rest gezien. Daar was ook Jort, die had inmiddels in de ochtend al 2 rondes gedaan met zijn R33 GTR enkel die weet nu dat zijn remmen wel een upgrade konden gebruiken want die werkte niet zo goed meer in het 2e rondje begreep ik. Daarom hield Jort het ook voor gezien.

Ik heb eerst een rondje mee gereden in de circuit golf 2 van Peter, die kent de ring op zijn duim en gooit die golf er "jezus" hard overheen Very Happy Geweldig om gewoon een Audi R8 GT in de bochten achter je te houden of een Aston Martin V8, enkel op de rechte stukken komen die PK beulen wel langs. In het begin van het rondje, lag er een Ford Fiesta ST op zijn dak en de bestuurder werd er bloedend uitgesleept door een marshal, dat was dus echt 1min ervoor gebeurt. Dit zet je wel ff goed aan het denken dat je echt niet de held uit moet gaan hangen want je wordt keihard afgestraft. En ik moet ook zeggen dat de Ring in het echt stuk gevaarlijker uitziet dan op de Xbox met Forza...

Toen hebben we ff goed gegeten bij Hannes dat zit een bij een mooie bocht, die weer steil omhoog gaat, daar hoor je bij elke Porschte GT3 en Corvette de bumper over het asvalt schuren en zie je meteen ook hoe hard sommige hun auto over de Ring gooien. incl de Ring taxi's waar ook Sabine Schmitz soms driften door heen gaat met de M5 Very Happy

Nu was het zo ver dat ik zelf met de Skyline de Ring op ging. eerste rondje gewoon lekker aanvoelen hoe de auto zich hield en de baan verkennen, dan komen sommige je echt met een rot gang voorbij ook al rij je 150 richting een bocht. Toen de auto even laten afkoelen en 30min gewacht en vervolgens nog een rondje gedaan. Dit rondje ging een stuk rapper omdat ik nu beetje door had hoe de baan ging en de auto zich hield. Doordat het weer behoorlijk warm was, merkte ik wel dat een front mount intercooler geen luxe is dan, want de RB25 gaf minder vermogen dan op een koude winter dag Razz. Maar vind dat de nieuwe banden zich goed hielden en slijtage valt me reuze mee. Het 2 rondje hebben we gefilmd uit de auto vandaan, maar ik moet nog ff het filmpje krijgen en online zetten.

Ik kwam daar ook nog een engelsman tegen die had een Skyline die er aan de buitenkant simpel uitzag.. maar daar bleek toch een RB26 in te zitten met 410pk op de achterbandtjes incl actief dif achter. altijd leuk om ff zo iemand te spreken.

Toen uiteindelijk naar huis gegaan en was dik op tijd terug voor die slechte voetbalwedstrijd..

Foto's die er tot nu toe zijn gevonden:

Robin










Jort:




Dennis:


Peter




Engelse Skyline GTS-T met RB26




Dus een zeer geslaagde dag die zeker voor herhaling vatbaar is!
_________________
Nissan Skyline R33 GTS25T Spec 2 Sonic Silver - RB25DET -
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
psycholander
Freak


Geregistreerd op: 11-5-2006
Berichten: 1207
Woonplaats: H.I.Ambacht

BerichtGeplaatst: Do 29 Jul, 2010 14:46    Onderwerp: Reageer met quote

Cooling down Very Happy



Deze zit er met trots op Wink





Rest van wat ik daar geschoten heb (is helaas niet veel)


































En filmje van me rondje hoop ik morgen te hebben...
_________________
Nissan Skyline R33 GTS25T Spec 2 Sonic Silver - RB25DET -
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
psycholander
Freak


Geregistreerd op: 11-5-2006
Berichten: 1207
Woonplaats: H.I.Ambacht

BerichtGeplaatst: Do 29 Jul, 2010 14:48    Onderwerp: Reageer met quote

Let niet op het slappe geouwehoer Mr. Green

http://www.youtube.com/watch?v=XWOJ8c7Xf6o

http://www.youtube.com/watch?v=_HoPKACB2V8
_________________
Nissan Skyline R33 GTS25T Spec 2 Sonic Silver - RB25DET -
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Foto's & Filmpjes Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group