Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Alweer aangereden! Nou is het wel een keer genoeg geweest!:(

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Foto's & Filmpjes
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
EwoutV6
Freak


Geregistreerd op: 20-11-2004
Berichten: 697
Woonplaats: Apeldoorn

BerichtGeplaatst: Zo 08 Aug, 2010 18:54    Onderwerp: Alweer aangereden! Nou is het wel een keer genoeg geweest!:( Reageer met quote

We zijn heerlijk bij de tent aan het genieten van de (tot dan toe) leuke vakantie als we ineens een doffe klap horen.
Eigenlijk wilde ik niet eens de moeite nemen om te gaan kijken aangezien er wel meer mensen hier tegen bomen aanrijden. Toen ik toch ging kijken zag ik een meid in een kleine opel corsa haar auto parkeren en gezien het aantal mensen dat ernaar zat te kijken besloot ik toch maar eens de andere kant van de auto te bekijken.

En jah hoor. Heeft ze onze auto geraakt!

Blijkbaar was ze naast onze auto aan het keren. Terwijl er 5meter verder een grote open plek was waar ze dat had kunnen doen.
De deur sluit nog goed en zelfs het raam kan gelukkig zonder problemen open. Wel zo lekker met deze warmte.





Gelukkig is het echt alleen de deur en hebben we vanmiddag het schade formulier ingevuld. In eerste instantie wilde ze het contant afhandelen. Toen ze met een schatting van "200 a 300 euro" kwamen heb aangedrongen op het invullen van het formulier. Confused
Hopelijk komt alles weer goed als we thuis komen.


Tot dan genieten we nog even lekker verder van deze prachtige lokatie (omg. St. Tropez).
(begint ondertussen routine te worden om die formulieren in te vullen Sad)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Mazdarati
Freak


Geregistreerd op: 12-4-2006
Berichten: 3121
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Zo 08 Aug, 2010 20:08    Onderwerp: Reageer met quote

Jij heb ook altijd pech he . Sad

Maar 2 a 300 euro daar spuiten ze misschien alleen de deur voor .

Wel klote dat het op vakantie gebeurt .

Maar komt wel goed met de verzekering denk ik .

Veel plezier nog daar .
_________________
Audi a3 3.2 quattro S-line
268pk / 345nm
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Foto's & Filmpjes Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group