Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Dynodag goes
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Foto's & Filmpjes
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Mazdarati
Freak


Geregistreerd op: 12-4-2006
Berichten: 3121
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Za 09 Okt, 2010 21:36    Onderwerp: Dynodag goes Reageer met quote

Vandaag zijn we op de dyno geweest met de mx6 .

Ik zelf heb 2 runs gedaan .

Mijn eerste run viel erg tegen .

157,8 whp (Op de wielen)
192 pk (Op de krukas)
224,7nm koppel

Dit was met de je-50 lmm en een kl31 ecu . (Stock chip)
Ook liep de motor veels te rijk .


Mijn 2de run was beter .

167,9 whp (Op de wielen)
205 pk (Op de krukas)
en 247,6 nm koppel .

Dit was dus met de KLZE chip voor de kl02 vaf . (Geleend van rob Wink )

Hier was ik een stuk blijer mee dan de eerste run .
Ook liep de motor goed kwa brandstof .
Niet te rijk en niet te arm .

Dus nu kan je zien wat voor verschil een chip kan maken .

Van af morgen zit er bij mij dus een andere chip in en lmm Wink

Was een mooie dag .

Ook de run van hoacs was mooi met de lachgas shot .

Morgen zal ik even de uitdraai in scannen en posten .

Was een top dag !!

Hoacs wil jij de filmpjes nog hier neer zetten van de runs ?
_________________
Audi a3 3.2 quattro S-line
268pk / 345nm


Laatst aangepast door Mazdarati op Za 12 Mrt, 2011 22:36, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
rob.showa
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 22-2-2003
Berichten: 3382
Woonplaats: Dodewaard

BerichtGeplaatst: Za 09 Okt, 2010 23:34    Onderwerp: Reageer met quote

En ook ik was er dus bij.
Ondanks dat de curve zeer netjes was viel het me wel wat tegen.

164.1 whp (op de wielen).
188.7 pk (op de krukas).
238.9 Nm koppel.
13.5 A/F-ratio, iets armer dan Dennis.

Net wat slechter dan Dennis met mijn ECU, en ondanks het maximaal flowen van de koppen.
Maar we gaan verder.
Aan de gegevens an Hoacs te zien moet er nog wat te halen zijn dus dat zullen we ook doen.
Hoacs had een octaanbooster in de brandstof en een regelbare FPR, dus dat zullen we iig gaan gebruiken bij de volgende run.
Verder zitten er onderling wel wat verschillen in de motoren (verschillende koppelingen, vliegwielen) en mogelijk dat het gewicht van de wielen ook nog wat invloed zou kunnen hebben.
De bandenmaat was bij Dennis en mij iig hetzelfde, 215/40-17.
Maar zo'n dag heeft ook zijn voordelen.
Zo weet ik nu waar die 2 pijpjes onderop de gasklep voor zijn.
Hier loopt dus koelvloeistof doorheen vanaf de thermostaat, door de gasklep (stappenmotor) en daarna de kop in.
Deze gaan we dus eerst aansluiten en waarschijnlijk dat dan de problemen met de stappenmotor ook geschiedenis zijn en hopelijk zal hij dan stationair beter gaan lopen.
Volgend jaar maar weer opnieuw naar Goes Laughing

En ook ik ben wel benieuwd naar de filmpjes. Wink
_________________
'92 Mazda mx-6 2.5I V6 KLZE "circuit auto"
Dynojet 200 pk / 253.3 nm
8785km sinds blokrevisie

'17 Hyundai Ioniq Electric - wit
'92 Yamaha XJ900
'08 Quest-229 Velomobiel

Penningmeester / Ledenadministrateur.
FORUM-MODERATOR
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Mazdarati
Freak


Geregistreerd op: 12-4-2006
Berichten: 3121
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Zo 10 Okt, 2010 8:12    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zat net effe te kijken naar de uitdraai .

Mijn eerste run met de kl31 had ik een A/F van 13 naar 11,9 . Confused
Mijn 2de run met de fullsize ZE chip had ik een A/F van rond de 13,7 a 13,8

Met een kleine golf in de powerband . +- 4200 rpm

Die van jou was rond de 13,4 a 13,5
Maar jou powerband loopt mooier als die van mij vind ik.
Bij jou heb je totaal geen dip in je lijn .
Bij mij zit er een kleine dip in van af de 4200 tot de 4500 toeren en dan schiet die weer omhoog .

Maar de kl31 chip geeft veel meer koppel onderin dan de fullsize ZE chip .
Alleen vanaf de 2800 toeren schiet de fullsize chip om hoog met het koppel en kruist de kl31 chip op dat punt .
Tot de 4500 loopt de kl31 chip netjes op 13,1 en daar zit de meeste power als ik het zo zie op mijn uitdraai daarna zie je hem aflopen .
Hoe meer brand stof hoe minder je de lijn ziet stijgen .

Maar ja wanneer trekken wij nou echt hard op onder de 2800 toeren .

Als ik het goed begrijp rij jij dus iets rijker dan mijn 2de run .
Kan zijn als je de druk iets verhoogd dat je dan meer pk's pakt .
Maar dat moeten we dan maar eens proberen volgend jaar als we nog een keer gaan .
Ik ga ook voor een fpr .
Heb ook nog een beetje zitten neuzen .
En het schijnt dat de ZE het beste lopen rond de 13,1
Dus als we er een fpr op zetten dan kunnen we er nog een paar extra pk's uit halen als we de A/F ratio hoger krijgen .
Heb alleen niet de uitdraai van hoacs en weet niet welke A/F hij had .
Had alleen niet verwacht dat hoacs de hoogste cijfers zou hebben zonder nos .
Met nos 257,6 pk op de krukas !!

Maar zijn blokje verkeerd dus nog in een super staat ondangs zijn nos gebruik .

Oja die goze van gister .
Over de nos van hoacs . (Goed zo , heel goed dat je het gebruikt ga zo door prima ) hahaha wat druk kereltje was dat zeg .

Moest wel effe lachen inwendig om hem .

Ook wel leuke dingen gezien .
Die 200sx had een A/F van meer dan 15 .
Toen effe met de plante spuit erbij en hopa 40 whp erbij . Laughing

Ook die ax GTI stond ik van te kijken 8000 rpm met zo blokje .
_________________
Audi a3 3.2 quattro S-line
268pk / 345nm


Laatst aangepast door Mazdarati op Zo 10 Okt, 2010 9:44, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
rob.showa
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 22-2-2003
Berichten: 3382
Woonplaats: Dodewaard

BerichtGeplaatst: Zo 10 Okt, 2010 9:36    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
Maar zijn blokje verkeerd dus nog in een super staat ondangs zijn nos gebruik .

Hetgeen ik eigenlijk het meeste van baal is dat daar eigenlijk niks aan gedaan is.
Als ik zie hoe de poorten er normaal uit zien....
Maar ik wil wel eens zien wat er gebeurt als ook wij een FPR en een octaanbooster gaan gebruiken bij de volgende test.
Zeg maar wanneer jij er 1 aan wilt schaffen, dan bestel ik er ook meteen 1.

Ik heb gisteren een mail gestuurd naar Ruud Fredriks in Goes voor een gecombineerde uitdraai van onze 4 runs.
Als hij binnen is zal ik hem hier plaatsen.

Quote:
Maar de kl31 chip geeft veel meer koppel onderin dan de fullsize ZE chip .
Alleen vanaf de 2800 toeren schiet de fullsize chip om hoog met het koppel en kruist de kl31 chip op dat punt .

Is dit misschien de invloed van het lichtere vliegwiel van jou?
Ik rij met het K8 (MX3) vliegwiel.

Quote:
Oja die goze van gister .
Over de nos van hoacs . (Goed zo , heel goed dat je het gebruikt ga zo door prima ) hahaha wat druk kereltje was dat zeg .

Die van het ringforum met de witte 205 Wink
Inderdaad lekker druk, maar moet wel zeggen dat hij gelijk heeft.
9 van de 10 keer ligt die tank voor de looks achterin, wat we van haocs niet kunnen zeggen.

Quote:
Ook die ax GTI stond ik van te kijken 8000 rpm met zo blokje .

Ik zou hier ook wel 8000rpm willen kunnen draaien, maar kan je dat nog beinvloeden.

Wat me opvalt dat als je zo'n run hebt laten doen dat je naar "meer" gaat zoeken.
Nu kan je "meer" natuurlijk makkelijk krijgen door het plaatsen van een turbo of compressor maar ik wil eigenlijk "meer" krijgen door simpel atmosferisch te blijven rijden.
Waar ligt "the Max" van ons blok. Wink
_________________
'92 Mazda mx-6 2.5I V6 KLZE "circuit auto"
Dynojet 200 pk / 253.3 nm
8785km sinds blokrevisie

'17 Hyundai Ioniq Electric - wit
'92 Yamaha XJ900
'08 Quest-229 Velomobiel

Penningmeester / Ledenadministrateur.
FORUM-MODERATOR
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Mazdarati
Freak


Geregistreerd op: 12-4-2006
Berichten: 3121
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Zo 10 Okt, 2010 9:40    Onderwerp: Reageer met quote

Heb me post nog effe aangepast rob met nieuwe info over de A/F ratio .
Lees hem nog maar effe 1 keer .

Dus er zitten zeker nog wel wat pk's verstopt in de blokken . Laughing
_________________
Audi a3 3.2 quattro S-line
268pk / 345nm
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
DorgersGTI16
Freak


Geregistreerd op: 11-9-2010
Berichten: 18

BerichtGeplaatst: Zo 10 Okt, 2010 10:11    Onderwerp: Reageer met quote

Dag mannen,

bedankt voor jullie aanwezigheid,

waar jullie mee bezig zijn is precies ook mijn manier van tunen,
dikke blokken in redelijk "originele" wagens bouwen en lekker technisch bezig zijn.

Zeker die wagen hoacs is helemaal te gek, 224 pk aan de wielen wij zou dat verwachten als je bij een stoplicht staat Embarassed

PS ik ben 1 van eigenaren van die witten 205 van het ring forum en ik heb dat niet gezegd en de andere eigenaar maikel kwam pas in de middag met zijn 205 cti turbo

Maar in ieder geval erg bedankt voor jullie deelname en de volgende dag staat in de planning voor februari maart, als jullie willen zal ik het tegen die tijd wel weer posten op dit forum

MVG Dennis Orgers
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Mazdarati
Freak


Geregistreerd op: 12-4-2006
Berichten: 3121
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Zo 10 Okt, 2010 10:22    Onderwerp: Reageer met quote

Was zeker een leuke dag .

Maar de persoon die ik bedoel was er pas tegen de middag .
Een beetje slanke figuur en erg druk . Very Happy

Jij was toch de gene die alles regelde ?
Denk dat rob zich vergist in de auto .
_________________
Audi a3 3.2 quattro S-line
268pk / 345nm
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Fullsize
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 28-7-2004
Berichten: 2566
Woonplaats: Oldambt

BerichtGeplaatst: Zo 10 Okt, 2010 11:13    Onderwerp: Reageer met quote

Is er tijdens de runs nog gekeken naar de ontstekingsvervroeging?
Dat is iets wat bij velen nog anders kan zijn.
Ook het inlaat traject kan veel verschil uitmaken. Met name de volume's voor en na de lmm. (Dit kan voor Rob ook heel wat betekenen want de volume's van zijn inlaattraject zijn veranderd.
Wat ik bij Hoacs heb gedaan is finetunen. Elk puntje bij langs gaan en jezelf afvragen of het wel optimaal is en wat er te verbeteren is.
Noem maar eens op wat de verschillen zijn tussen jullie set-ups... Daar liggen verbeterpunten.
Eentje is al dat hij geen stuurbekrachtiging heeft.

Vergeet ook niet dat ze in Japan op 102 octaan rijden...

En als er dingen veranderd zijn, opnieuw meten. Dan weet je of de veranderingen gewerkt hebben.
_________________
Respect krijg je voor wat je gedaan hebt, niet voor wat je van plan bent.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
rob.showa
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 22-2-2003
Berichten: 3382
Woonplaats: Dodewaard

BerichtGeplaatst: Zo 10 Okt, 2010 12:03    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
Eentje is al dat hij geen stuurbekrachtiging heeft.

Die was er dus even tussendoor geschoten Wink

Verder inderdaad de octaanverhoger.
Las net toevallig ook een stukkie van een STi die getankt had bij de Aral met gehalte 102
Daarna op de testbank (na een periode gereden te hebben).
Quote:
Dus, op een STI met Ecutek afstelling was met BP 98 RON = 307pk en dan is het met ARAL 102RON = 317pk

Quote:
Op een block met 100pk te verwaarlozen... maar hoe zat het met de NM's? Die gingen van 386 naar 422.... een winst van 9,33% dus mij zie je gelijk bij de eersta Aral 102Ron tanken...


En de regelbare FPR.
Had Hoacs nog andere injectors?
Meen iets te horen van Millenia maar weet zo 123 niet meer waar ik dat thuis moest brengen.
De Millennia injectoren zijn als ik het goed heb 280cc, welke inhoud hebben die van de MX6 en zit er nog verschil in die van de DE en de ZE?

Quote:
Is er tijdens de runs nog gekeken naar de ontstekingsvervroeging?
Dat is iets wat bij velen nog anders kan zijn.

Hier is niet naar gekeken maar heeft wel duidelijk verschil.
Dennis rijdt op 9 graden en ik op 11.

Quote:
Ook het inlaat traject kan veel verschil uitmaken. Met name de volume's voor en na de lmm. (Dit kan voor Rob ook heel wat betekenen want de volume's van zijn inlaattraject zijn veranderd.

Hier hebben we wel wat over gepraat (onderling) maar heb ik niet echt een antwoord op gehad.
Op welke manier is dit aan te passen?
Kan dit door aangepastte / scherpere nokkenassen?
(kleppen minderlang open, waardoor meer vulling aangezien de tijd hetzelfde blijft, of sla ik dan de plank helemaal mis.
Of door andere injectors te gebruiken, zoals die van de millenia? = meer vulling.

Dennis heeft verder een lichter vliegwiel (9.5 lbs) die van mij is een K8 van 11 lbs?
Tevens rijdt Dennis met een K8 bak, ik met die van de MX6.

Hoacs rijdt met een Walbro benzinepomp, ik nog met de standaard, Dennis weet ik niet.

Bij mij is de gasklep / stappenmotor blijkbaar niet goed aangesloten.
Van de week eerst wat slangen monteren en daarna kijken hoe hij rijdt.

Heerlijk zo'n brainstormsessie Razz
_________________
'92 Mazda mx-6 2.5I V6 KLZE "circuit auto"
Dynojet 200 pk / 253.3 nm
8785km sinds blokrevisie

'17 Hyundai Ioniq Electric - wit
'92 Yamaha XJ900
'08 Quest-229 Velomobiel

Penningmeester / Ledenadministrateur.
FORUM-MODERATOR
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
DorgersGTI16
Freak


Geregistreerd op: 11-9-2010
Berichten: 18

BerichtGeplaatst: Zo 10 Okt, 2010 12:09    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk dat die gozer chris wijfjes was,

die heeft nogal praatjes en was er ook pas in de middag en komt ook nog wel eens op de ring

Ik was inderdaad diegene die alles regelde samen met Arjan Koster, hij reed in een witte 106 rallye

MVG Dennis
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Mazdarati
Freak


Geregistreerd op: 12-4-2006
Berichten: 3121
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Zo 10 Okt, 2010 12:34    Onderwerp: Reageer met quote

Oke hier mijn mods .

KLZE longneck kl31 nokkenassen
klde gasklephuis
tps op 0,56 volt (Weet niet helemaal zeker meer)
ontsteking 9 graden
stock injetoren (DE en ZE zijn het zelfde)
cold air intake met raceland filter
bougie kabels 8mm (Kerr Nelson)
Denso bougies (For KLZE Japanese engines DENK20PRU11 probestore)
Olie AC delco 5w/30 fully synthetic
Inlaatpoorten geflowd (Niet vergroot)
Intake geflowd (Plaatje net na de gasklephuis )
DE inlaat klepveren (Tot 8500 rpm kan met stock DE veren)
KL01 krukas
vliegwiel (9,5lbs)
Stage 2 koppeling en lichte drukplaat
K8 bak
XS-power headers
Decat
Fullsize uitlaat lijn (Middendemper)
Stock benzinepomp
KL02 lmm met kl05E ecu (Ecu van rob)met fullsize ZE chip voor longneck
FPR solenoide zit er ook nog op

Dat was het wel een beetje .

Voor de rest bij blok revisie alles vervangen voor oem onderdelen
_________________
Audi a3 3.2 quattro S-line
268pk / 345nm
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
willem
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 1-11-2002
Berichten: 2103

BerichtGeplaatst: Zo 10 Okt, 2010 19:03    Onderwerp: Reageer met quote

Jullie hebben het telkens maar over flowen maar wat je gedaan hebt is vergroot en glad gemaakt.
Flowen moet je de juiste apparatuur hebben om alles optimaal te krijgen. Kan zelfs wel zijn dat je hierdoor een veel slechtere werveling hebt gekregen.
Wat de millennia injectoren betreft die zijn inderdaad een beetje groter dan de stock injectoren.
Wat je in een later stadium nog eens zou kunnen proberen: de kleppen in een scherpere hoek laten slijpen Om zodoende meer vulling te krijgen.
Of meteen een paar andere nokkenassen erin
_________________
http://www.cardomain.com/ride/2512461
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
rob.showa
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 22-2-2003
Berichten: 3382
Woonplaats: Dodewaard

BerichtGeplaatst: Zo 10 Okt, 2010 19:32    Onderwerp: Reageer met quote

Klopt Willem, zijn we inmiddels over bezig.
Hier werd ook al geopperd om er andere nokkenassen in te zetten, of om ze eens helemaal op tijd te zetten.
Andere nokkenassen zullen echter aardig aan de prijs zitten.
Door het vlakken staan ze natuurlijk ook niet meer op tijd.
Heb jij toevallig nog dat setje van RR-racing liggen?
Is meteen de volgende vraag: om ze op tijd te zetten moeten we weten bij hoeveel graden ze open gaan.
Weten jullie ofdat de injectoren van de DE en de ZE hetzelfde zijn?
Ik heb volgens mij de injectoren van de DE op het blok geplaatst aangezien de rails al gespoten waren, dat kwartje viel me ook gisteren pas.
Ik was straks wat aan het lezen en kwam tegen dat in de ZE standaard 220cc injectoren zaten (goed voor een blok tot 220pk), terwijl die van de millenia 280cc waren (goed voor een blok tot 260pk).
Quote:
Jullie hebben het telkens maar over flowen maar wat je gedaan hebt is vergroot en glad gemaakt.
Flowen moet je de juiste apparatuur hebben om alles optimaal te krijgen. Kan zelfs wel zijn dat je hierdoor een veel slechtere werveling hebt gekregen.

Klopt eigenlijk wel.
Het is groter gemaakt, alle beschikbare ruimte gebruikt, en zo geslepen dat de stroming beter zou moeten zijn.
Ik ben hierbij uitgegaan van de jaren ervaring van de monteur met het opvoeren van brommers en USA-cars.
Dat wij de benodigde apperatuur niet hebben is jammer maar niet noodzakelijk.
Als je het met orgineel gaat vergelijken kan het eigenlijk alleen maar beter worden.
De structuur van de wanden, de gietnaden e.d. zat er allemaal nog in.
Het zand van de gietmal was er amper uit, erger nog, er zijn plaatsen op het blok waar het zand er zelfs nog in zat. (onder de deksel waar de klop-sensor zit bv).
Optimaal zal het dus niet zijn maar wel een stuk beter.
We zijn er dmv deze run wel achter gekomen dat we het toegenomen volume niet gebruiken.
Daar ligt dus nog aardig wat te winnen.
Nu wordt het dus tijd om het een en ander op te gaan sporen en prijzen te verzamelen.
- 6 injectoren.
- brandstofdrukregelaar.
- betere nokkenassen.
- verstelbare nokkenas tandwielen.
En daarna natuurlijk de chip er op af geregeld zien te krijgen voor de puntjes op de i.
Alle inbreng is welkom.
_________________
'92 Mazda mx-6 2.5I V6 KLZE "circuit auto"
Dynojet 200 pk / 253.3 nm
8785km sinds blokrevisie

'17 Hyundai Ioniq Electric - wit
'92 Yamaha XJ900
'08 Quest-229 Velomobiel

Penningmeester / Ledenadministrateur.
FORUM-MODERATOR


Laatst aangepast door rob.showa op Zo 10 Okt, 2010 19:36, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Mazdarati
Freak


Geregistreerd op: 12-4-2006
Berichten: 3121
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Zo 10 Okt, 2010 19:32    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb niks vergroot aan mijn poorten .
Het enige wat ik heb gedaan is dit .


Normaal loopt deze rond tot bijna plat .
Ik heb deze alleen maar scherper gemaakt net als het plaatje van de intake .
Ik denk niet dat zoiets ten kosten gaat van je vermogen .

Maar vandaag druk bezig geweest met de ecu .
De chip wilde maar niet goed lopen in de auto terwijl die van rob goed liep .
Heb verschillende ecu's gebruikt maar allemaal werkte ze niet na behoren of de fans gingen draaien .

K819 werkte niet kl01 en de kl05 ook niet .
Had nog 1 ecu liggen en dat was een A-spec kl85 ecu .
Dat was de enige die ik nog niet had geprobeerd .
Na een beetje googlen kwam ik er achter dat deze wel zou moet werken met mijn auto .
Dus deze maar voorzien van een ZE chip en ja hoor hij liep als een zonnetje .
Daarna weer effe een stuk gereden en het verschil merk ik nu wel .

Ike weer blij !!
_________________
Audi a3 3.2 quattro S-line
268pk / 345nm
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
rob.showa
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 22-2-2003
Berichten: 3382
Woonplaats: Dodewaard

BerichtGeplaatst: Zo 10 Okt, 2010 19:40    Onderwerp: Reageer met quote

Mooi dat je er nu 1 hebt die dan eindelijk doet wat hij zou moeten doen. Wink
Toch leuk om te zien dat 10pk erbij al een merkbaar verschil maakt en dat het daarna ook meteen bevestigd wordt op de bank.
Hier wordt van de week iig eerst de gasklep weer aangesloten op het thermostaathuis om te kijken wat dat uithaalt.
Hopelijk zijn dat de problemen die toegediend worden aan de stappenmotor ook verleden tijd.
_________________
'92 Mazda mx-6 2.5I V6 KLZE "circuit auto"
Dynojet 200 pk / 253.3 nm
8785km sinds blokrevisie

'17 Hyundai Ioniq Electric - wit
'92 Yamaha XJ900
'08 Quest-229 Velomobiel

Penningmeester / Ledenadministrateur.
FORUM-MODERATOR
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Foto's & Filmpjes Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group