Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Tekoop mx6 2.0 liter

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Aangeboden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Mazda_mx6
Freak


Geregistreerd op: 18-6-2010
Berichten: 109
Woonplaats: Deventer

BerichtGeplaatst: Do 21 Okt, 2010 22:08    Onderwerp: Tekoop mx6 2.0 liter Reageer met quote

Hallo iedereen.

helaas ga ik afscheid nemen van mijn mazda omdat ik namelijk weer naar mijn oude merk auto terug wil gaan.

Ik denk veder niet dat ik jullie hoef tevertellen welke opties er allemaal opzitten..

de motor heeft net iets meer dan 200.000 gedraait.
de apk is verlopen en de auto geschorst. eventueel kan ik er een nieuwe keuring opzetten.

de kleur is rood.

doe een leuk bod jullie en ik weten zelf wat een mx6 orgineel waard is dus kom niet aan zetten met lullige bedragen

voor meer info stuur een mailtje op pb
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Tim
Freak


Geregistreerd op: 19-4-2008
Berichten: 408
Woonplaats: Badhoevedorp

BerichtGeplaatst: Vr 22 Okt, 2010 14:06    Onderwerp: Reageer met quote

Misschien dat foto's een positieve bijdrage kunnen leveren aan de verkoop van je auto...?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Aangeboden Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group