Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
DorgersGTI16 Freak
Geregistreerd op: 11-9-2010 Berichten: 18
|
Geplaatst: Do 17 Feb, 2011 19:54 Onderwerp: |
|
|
Hierbij de nieuwe planning over verzoek van AJ
9:00 Henri van Roekel - Seat Ibiza FR 20VT
9:15 Dennis Orgers - 306 Cabrio
9:30 SstennizZ - mazda mx3 v6
9:45 Willem Jacobs - 106 1.3 Rallye
10:00 Dennis van den Berg - 106 1.3 Rallye
10:15 Leo Adriaanse - Seat Leon
10:30 Jarno de jong - ZX Break
Pauze
11:00 Rudie Kramer 205 Mi16
11:15 Ferdi Gielen - 205 Rallye
11:30 Mario Muller - Peugeot 205 GTi
11:45 Gijs Ferwerda - 106 1.6 Rallye
Pauze
13:00 Youri Wijnand - Rallye S2 1.6
13:15 AJ Mazda 323 2.5 V6
13:30 Dominique- Honda Prelude
13:45 Dennis Enderink - 106 1.3 Rallye
14:00 Vw Kever (Turbo jonguh)
14.15 Jaap Ford Mustang
14:30 Ronald - mx-5 NA
14:45Sonny- mianta NA
15:00 Corne - mx-5 NB
15:15 Ronald - mx-5 Turbo Mazdaspeed
15:30 Bert-Jan - MX5 turbo |
|
Naar boven |
|
|
SstennizZ Freak
Geregistreerd op: 30-10-2008 Berichten: 61
|
Geplaatst: Vr 18 Feb, 2011 7:26 Onderwerp: |
|
|
Ok.. Niet met AJ mee rijden dus.. Gezellig! _________________
|
|
Naar boven |
|
|
Hoacs Freak
Geregistreerd op: 18-3-2006 Berichten: 1118 Woonplaats: Zoetermeer
|
Geplaatst: Za 12 Mrt, 2011 17:41 Onderwerp: |
|
|
Vandaag weer de bank opgeweest om te kijken wat het verschil in spruitstuk was.
Helaas gaat er wat mis waardoor de motor niet genoeg benzine krijgt. Man die de dyno aan het doen was zei ook dat het niet goed voelde zoals ie doortrok alsof ie inhield en niet vloeiend.
Was goed te zien op het scherm dat de motor geen benzine krijgt helaas. Dus ook geen dyno gezet met lachgas leek me niet echt verstandig.
Benzinedruk was verder goed alleen dus te weinig benzine. Denk dat het in de vaf zit waardoor de verhouding niet goed is en dus te weinig benzine hier dacht hij zelf ook aan.
Zou zo ff niet weten wat het anders kan zijn. Maar even een andere vaf erop zetten om te kijken of ie dan beter loopt. _________________ Geen mx6 meer, maar nog wel klze. |
|
Naar boven |
|
|
SstennizZ Freak
Geregistreerd op: 30-10-2008 Berichten: 61
|
Geplaatst: Za 12 Mrt, 2011 17:56 Onderwerp: |
|
|
Hey jammer dat je zo laat stond man, ik moest als derde.. Baalde bij mij wel een beetje van de uitslag. Eindwaardes zijn wel mooi (winst ten opzichte van laatste keer) maar er zat ineens een dip van een pk of 15 rond de 4300 toeren. Je zag de wagen een stuiter maken op dat punt. Gekke is alleen dat ik het tijdens het rijden niet voor elkaar krijg.. Op de snelweg in 3 4 of vijfde versnelling voel ik niets van 3000 tot 5000 toeren.. _________________
|
|
Naar boven |
|
|
Mazdarati Freak
Geregistreerd op: 12-4-2006 Berichten: 3121 Woonplaats: Utrecht
|
Geplaatst: Za 12 Mrt, 2011 19:13 Onderwerp: |
|
|
Heb je uitdraai gezien .
Opzich is het geen slecht resultaat voor een hybride klze curvedneck.
Als ik kijk naar andere die rijden met een full klze curvedneck en een standalone ecu en die zit aan de 185 pk op de krukas .(Gebouwd door jeroentje.nl) _________________ Audi a3 3.2 quattro S-line
268pk / 345nm |
|
Naar boven |
|
|
|