Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
aanschaf Xedos-9

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Off-Topic
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
mathijs
Freak


Geregistreerd op: 8-6-2008
Berichten: 109

BerichtGeplaatst: Di 31 Mei, 2011 11:28    Onderwerp: aanschaf Xedos-9 Reageer met quote

Jaja jongens,

ooit was ik de trotse bezitter van een schitterende mx-6. Die heb ik anderhalf jaar geleden verkocht aan GVR. (spijt tot op de dag van cvandaag...)

Bloed kruipt waar het niet gaan kan: ik heb een mooie Mazda Xedos-9 gezien op internet

http://link.marktplaats.nl/446621313

Linksachter heeft de auto roest op de wielkast. Heeft iemand van jullie enig idee wat het kost om dit te laten herstellen? Lassen, spuiten enz...

En hebben jullie verder op- of aanmerkingen over deze auto? Alle tips en suggesties zijn welkom...
Ik hoef er overigens minder voor te betalen: 1700 euro

Alvast bedankt, I'll be back!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
marcel21674
Freak


Geregistreerd op: 31-3-2011
Berichten: 569
Woonplaats: Heemskerk

BerichtGeplaatst: Di 31 Mei, 2011 14:06    Onderwerp: Reageer met quote

Geen idee wat het exact kost om zo'n roestplek te laten repareren, maar als je het goed laat doen, ben je zomaar 6 a 700euro achter de wagen. Vooral knap spuitwerk is gruwelijk duur.
_________________
Mazda 626(ge) Hatchback 1.8i 16V (1994)
Mazda 818 coupe 1.3L 8V (1977)
Mazda MX-6 2,5L 24V (1992)

Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Off-Topic Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group