Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Elektrische antenne

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Gevraagd
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Rick vd P.
Freak


Geregistreerd op: 15-2-2008
Berichten: 242
Woonplaats: Wilnis

BerichtGeplaatst: Di 28 Jun, 2011 22:36    Onderwerp: Elektrische antenne Reageer met quote

hallo mensen van mijn xedos heeft de antenne het begeven, ik mag aannemen dat de elektrische antenne hetzelfde zal zijn als van een mx6...dus heeft iemand er 1 te koop?

groeten Rick
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Excimer
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 6-6-2005
Berichten: 671

BerichtGeplaatst: Wo 29 Jun, 2011 19:29    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn rode had een werkende antenne. Motor werkt nog, maar het plastic tandwiel aan de antenne niet meer goed. Ging omhoog zonder hulp, omlaag met hulp. Heb bij de eerste ratelende geluiden de radio niet meer gebruikt om de motor te sparen.
Bij de Mazda kun je een nieuwe staaf met loopdraad bestellen (parts-number B05A-66-A30) voor +/- € 30,=
Stuur me een PM en ik geef je het mailadres van de koper van mijn rode. Misschien wil hij hem verkopen, omdat hij de V6 voor crossen gaat gebruiken.
_________________
I've gone the French way.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Rick vd P.
Freak


Geregistreerd op: 15-2-2008
Berichten: 242
Woonplaats: Wilnis

BerichtGeplaatst: Wo 29 Jun, 2011 20:43    Onderwerp: Reageer met quote

ok top, maar die van mij gaat niet meer omhoog en omlaag...motortje draait nog wel als mn radio m inschakelt/uitschakelt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Gevraagd Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group