Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Te Koop: Mazda MX-6 Bordeaux AUTOMAAT 2.0i ROESTVRIJ

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Aangeboden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
amazinda
Freak


Geregistreerd op: 22-5-2011
Berichten: 44

BerichtGeplaatst: Wo 24 Aug, 2011 21:44    Onderwerp: Te Koop: Mazda MX-6 Bordeaux AUTOMAAT 2.0i ROESTVRIJ Reageer met quote

Hallo,

Na lang overwegen of ik mijn Mazda MX-6 die wat probleempjes had op ging knappen en hem als 3de auto zou gaan rijden heb ik toch besloten hem te verkopen.

3 auto's is helaas teveel.

Ook al weegt deze slechts 1145 en is de goedkoopste van de 3, hij mag toch weg.

Ik kan natuurlijk van allerlei dingen neerzetten over de auto wat ie wel en niet heeft, en ook welke gebreken hij toen ik hem kocht had. (Die zijn ondertussen gelukkig opgelost)

Hij heeft als PLUS punten:

O.A. : NERGENS roest bij alle 4 de wielkassen wat je 9 van de 10 keer wél hebt bij een japanner.
Hij ziet er heel erg goed uit.
Heeft 167.122 op de teller.
Is een Automaat
Heeft een NIEUWE ontsteking en toebehoren.
Heeft een set van 4 Nieuwe remblokken achter.
Heeft 2 nieuwe Pakkingen. 1 vóór, en 1 achter de kat.
Spoiler (Ook deze is zonder roest.)
Profiel van de banden is zeker nog 5
Mooie 5 spaakvelgen
Elektrische Antenne.


Uiteraard heeft de auto ook Minpunten, zoals:

Bestuurdersstoel heeft (de gebruikelijke 'instapschade')
Veerpootjes van de kofferbak werken niet zo goed meer.
Dakraam werkt ook niet zo goed.
Remblokken vóór zijn binnenkort aan vervanging toe.
Benzine meter vlottertje is kapot.
Mistlampje is ook stuk (lampje kost 2 euro)
Hij is op het moment geschorst.


Ik heb er in de tijd dat ik hem had veel aan laten doen, zoals de distributie vervangen (dubbele nokken as) als je de kap er af haalt kun je hem goed zien.
Alle 4 de injectoren van de benzine toevoer compleet laten reinigen, waardoor hij veel beter ging lopen.
Nieuwe ontstekingskop, bougies, bougiekabels, bobine, rotor, verdelingskap.
Nieuwe remblokken achter, uitlaat pakkingen 2 stuks en benzine filter.


Bekleding binnen compleet gereinigd. (hier heb ik foto's van zodat men ziet dat het eerst "vuil" was en daarna "schoon".
Bedrading voor versterker ligt er ook in.

Verder, ramen elektrisch evenals antenne. Hij zuipt niet veel ongeveer 1 op 12.5

Het is eigenlijk een prachtige wagen en het zou erg zonde zijn om hem weg te doen vandaar dat ik hem heb geschorst en hem aan iemand wil verkopen die hier iets heel moois van wil maken, want met zo'n roestvrije carrosserie gaat dat helemaal goedkomen.

Ik hoef er helemaal niet veel voor te hebben, maar hij mag toch wel 'iets" kosten.

Foto's ga ik plaatsen.

Oh, er staat een V6 24valve embleem op de achterkant (klep) dit is niet het geval het was puur voor de show.


Iemand nog vragen ?


Mail me of bel me : 06-23308541

Groetjes !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
amazinda
Freak


Geregistreerd op: 22-5-2011
Berichten: 44

BerichtGeplaatst: Wo 24 Aug, 2011 22:32    Onderwerp: Reageer met quote
















en nog een nieuw luchtfilter:



Meer foto's volgen nog Very Happy




Neem gerust contact op voor vragen en/of interesse !
Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Aangeboden Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group