Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
MX6 interieuraccesoires

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Tuning
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
LHJ
Freak


Geregistreerd op: 20-8-2011
Berichten: 3
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: Za 20 Aug, 2011 9:17    Onderwerp: MX6 interieuraccesoires Reageer met quote

Beste Mx6ers,


ik ben nu sinds een maandje trots bezitter van een MX6 v6-2.5l Aspec. Ik ben zo verliefd op hem dat ik besloten heb het spaarvarken binnenstebuiten te keren en het interieur een frisse nieuwe look te geven. Stoffeerderij en dergelijke is allemaal geregeld.

Het enige waar ik nog naar op zoek ben is:

CHROME/RVSLOOK ONDERDELEN > denk hierbij aan randjes, knopjes, ventilatieroostertjes, klinkjes etc.

Ik heb me persoonlijk dood gezocht naar sites om dit materieel te krijgen maar resultaat blijft helaas uit. Je vind er genoeg voor VW of Audi en dergelijke maar MX6 is achteraf gezien toch iets lastiger aan te komen. Zie ik iets over het hoofd of hebben jullie nog goede tips voor me?

Thnx!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
ReneD
Freak


Geregistreerd op: 21-9-2006
Berichten: 503
Woonplaats: Aalten

BerichtGeplaatst: Za 20 Aug, 2011 10:57    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb ze ook nog nooit gezien zo. Ben er ook nooit op zoek naar geweest. Maar gok de enige oplossing is spuiten.

Groeten René
_________________
MX-6 2,5 V6 24V KLDE,
Supro Suspension
Supro Exhaust System
182 pk/ 239 Nm

Eventencommissie MX-6 Club Nederland
http://www.cardomain.com/ride/3830092
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Whitefinish
Freak


Geregistreerd op: 3-4-2007
Berichten: 250
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: Za 20 Aug, 2011 11:23    Onderwerp: Re: MX6 interieuraccesoires Reageer met quote

LHJ schreef:
Beste Mx6ers,


ik ben nu sinds een maandje trots bezitter van een MX6 v6-2.5l Aspec. Ik ben zo verliefd op hem dat ik besloten heb het spaarvarken binnenstebuiten te keren en het interieur een frisse nieuwe look te geven. Stoffeerderij en dergelijke is allemaal geregeld.



RVS zou je instaplijsten kunnen nemen (als je ze kan vinden; best zeldzaam)

Wat heb je met de stoffeerderij gedaan ?
Ik woon zelf ook in Maastricht en vind het altijd wel interessant om goede adresjes te krijgen Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
marcel21674
Freak


Geregistreerd op: 31-3-2011
Berichten: 569
Woonplaats: Heemskerk

BerichtGeplaatst: Za 20 Aug, 2011 14:39    Onderwerp: Reageer met quote

Je kan kunststof laten verchromen, maar is behoorlijk prijzig.
Zijn meerdere methodes, electrolitisch opdampen en tegenwoordig is er ook een speciale manier van spuiten wat ook net echt chroom lijkt. Let wel dat is niet het chroom spuitbusje bij de praxis.
_________________
Mazda 626(ge) Hatchback 1.8i 16V (1994)
Mazda 818 coupe 1.3L 8V (1977)
Mazda MX-6 2,5L 24V (1992)

Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen


Laatst aangepast door marcel21674 op Zo 21 Aug, 2011 9:43, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
LHJ
Freak


Geregistreerd op: 20-8-2011
Berichten: 3
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: Zo 21 Aug, 2011 9:09    Onderwerp: Re: MX6 interieuraccesoires Reageer met quote

[quote="Whitefinish"]
LHJ schreef:
Beste Mx6ers,


RVS zou je instaplijsten kunnen nemen (als je ze kan vinden; best zeldzaam)

Wat heb je met de stoffeerderij gedaan ?
Ik woon zelf ook in Maastricht en vind het altijd wel interessant om goede adresjes te krijgen Cool


Rvs instaplijsten zaten er al in, dus daar heb ik geluk mee gehad. Wink Verder heb ik alle stoelen; de zijpanelen; stuur en pookhoes in moccabruin leer laten stofferen bij http://www.autostoffering-carla.nl (zit in geleen, in tongeren zit er ook één die goed schijnt te zijn). Top afgewerkt voor in verhouding goede prijs (1350,- exc)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
LHJ
Freak


Geregistreerd op: 20-8-2011
Berichten: 3
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: Zo 21 Aug, 2011 9:11    Onderwerp: Reageer met quote

marcel21674 schreef:
Je kan kunststof laten verchromen, maar is behoorlijk prijzig.
Zijn meerdere methodes, elecrolitisch opdampen en tegenwoordig is er ook een speciale manier van spuiten wat ook net echt chroom lijkt. Let wel dat is niet het chroom spuitbusje bij de praxis.


Hmm ik heb er inderdaad al eens van gehoord. Was ergens al bang dat dit de enige optie was. Gaan maar eens voorzichtig offertes aanvragen. Bestaan toevallig geen universele chrome plaklijsten? (die ook iets van bochten kunnen hebben)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
willem
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 1-11-2002
Berichten: 2104

BerichtGeplaatst: Zo 21 Aug, 2011 9:25    Onderwerp: Reageer met quote

Er zijn ringen te krijgen voor binnen in je tellerhuis. Pookknop is overal wel te vinden. Instaplijsten heb ik nog wel een setje van liggen
Verder word het zelf oplossingen bedenken
_________________
http://www.cardomain.com/ride/2512461
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
marcel21674
Freak


Geregistreerd op: 31-3-2011
Berichten: 569
Woonplaats: Heemskerk

BerichtGeplaatst: Zo 21 Aug, 2011 9:46    Onderwerp: Reageer met quote

voorbeeldje van dat chroom spuiten.
http://www.youtube.com/watch?v=Q3kwkki0bMk
_________________
Mazda 626(ge) Hatchback 1.8i 16V (1994)
Mazda 818 coupe 1.3L 8V (1977)
Mazda MX-6 2,5L 24V (1992)

Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Tuning Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group