Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Mag een Slotje op..
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Foto's & Filmpjes
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Tim
Freak


Geregistreerd op: 19-4-2008
Berichten: 408
Woonplaats: Badhoevedorp

BerichtGeplaatst: Zo 29 Jan, 2012 20:10    Onderwerp: Reageer met quote

Ik kan er echt ook totaal niet bij dat je dat gedrag wat je vertoont gewoon verdedigt... Echt te stom voor woorden. Precies wat Marcel zegt, je neemt andere weggebruikers mee in dat achterlijke gedrag. Echt treurig dat je hier trots op bent. Ik hoop dat je beseft dat hierdoor dus gezinnen uit elkaar worden gerukt die er niks mee te maken hebben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Mike-Wijhe
Freak


Geregistreerd op: 10-7-2011
Berichten: 275
Woonplaats: wijhe

BerichtGeplaatst: Zo 29 Jan, 2012 20:17    Onderwerp: Reageer met quote

Doe wat ik wil en als het je niet aan staat kijk je maar de andere kant op Twisted Evil
_________________
MX-6 V6 24V KLDE
Zwart met vol leer..

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
louray
Freak


Geregistreerd op: 9-8-2009
Berichten: 334

BerichtGeplaatst: Zo 29 Jan, 2012 20:30    Onderwerp: Reageer met quote

eeh misschien een beetje offtopic heren?

Iedereen heeft gezegd wat iedereen wilt zeggen. Klaar.

Misschien een slotje erop?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Mike-Wijhe
Freak


Geregistreerd op: 10-7-2011
Berichten: 275
Woonplaats: wijhe

BerichtGeplaatst: Zo 29 Jan, 2012 20:33    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben er ook klaar mee...

Slotje mag er op...
_________________
MX-6 V6 24V KLDE
Zwart met vol leer..

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Hoacs
Freak


Geregistreerd op: 18-3-2006
Berichten: 1118
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Zo 29 Jan, 2012 20:56    Onderwerp: Reageer met quote

Als je wat adrenaline nodig hebt kom eens sprinten op drachten of is vrijrijden op zandvoort, is erg leuk om te doen. Ook kun je hier tenminste geen boetes oplopen.

Verder kun je de reacties natuurlijk verwachten van sommige mensen op zo'n filmpje. Hou hem heel.
_________________
Geen mx6 meer, maar nog wel klze.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
RiotM8
Freak


Geregistreerd op: 12-12-2011
Berichten: 108
Woonplaats: Enschede

BerichtGeplaatst: Zo 29 Jan, 2012 22:12    Onderwerp: Reageer met quote

Ik wil verder niet belerend doen, en je moet zelf weten wat je doet, maar je kunt hem ook zo kwijt zijn: inschattingsfout, iemand die zonder licht rijdt, overstekende katten/egels of anders klein wild.
Het kan heel snel gaan, dus let een beetje op jezelf (en anderen natuurlijk).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
marcel21674
Freak


Geregistreerd op: 31-3-2011
Berichten: 569
Woonplaats: Heemskerk

BerichtGeplaatst: Ma 30 Jan, 2012 14:48    Onderwerp: Reageer met quote

mx6je wijhe schreef:
Doe wat ik wil en als het je niet aan staat kijk je maar de andere kant op Twisted Evil


Stoere praat hoor. maar wel gauw je filmpje geblokkeerd. Held.
_________________
Mazda 626(ge) Hatchback 1.8i 16V (1994)
Mazda 818 coupe 1.3L 8V (1977)
Mazda MX-6 2,5L 24V (1992)

Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Hoacs
Freak


Geregistreerd op: 18-3-2006
Berichten: 1118
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Ma 30 Jan, 2012 18:24    Onderwerp: Reageer met quote

marcel21674 schreef:

Mag lijden dat ze je pakken me zo'n filmpje op youtube, want zo stom ben je dan ook nog, dat je het online zet.


Volgt hij jouw advies een keer op is het weer niet goed Laughing
_________________
Geen mx6 meer, maar nog wel klze.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
marcel21674
Freak


Geregistreerd op: 31-3-2011
Berichten: 569
Woonplaats: Heemskerk

BerichtGeplaatst: Ma 30 Jan, 2012 18:51    Onderwerp: Reageer met quote

Hoacs schreef:
marcel21674 schreef:

Mag lijden dat ze je pakken me zo'n filmpje op youtube, want zo stom ben je dan ook nog, dat je het online zet.


Volgt hij jouw advies een keer op is het weer niet goed Laughing


Quote:
Als niemand mij er bij wil naaien dan kan niemand het filmpje zien alleen de mensen met een link en de link staat alleen hier op het forum dus je kunt hem niet op youtube vinden zo achterlijk ben ik ook weer niet


Was toch veilig?? Blijkbaar is hij er toch niet zo zeker van.
Sorry hoor, maar kan me gewoon echt kwaad maken op dat soort gasten, die gewoon echt geen enkel verantwoordelijkheids gevoel hebben.
Zal je kind maar wezen die door zo'n maloot word platgereden of nog erger, zoals een tijdje terug op de A2, vader en moeder die doodgereden worden door zo'n hufter en waardoor je kind alleen achter blijft.

Je mag gerust weten, bij het zien van het filmpje en de reactie van die knuppel, heb ik serieus overwogen de link door te sturen naar zo'n meldpunt. Mazzel voor hem dat ik zo niet in elkaar steek.
_________________
Mazda 626(ge) Hatchback 1.8i 16V (1994)
Mazda 818 coupe 1.3L 8V (1977)
Mazda MX-6 2,5L 24V (1992)

Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
louray
Freak


Geregistreerd op: 9-8-2009
Berichten: 334

BerichtGeplaatst: Ma 30 Jan, 2012 19:15    Onderwerp: Reageer met quote

slotje, slotje, slotje,.....

Emoties... worden.... te...heet....error.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Mike-Wijhe
Freak


Geregistreerd op: 10-7-2011
Berichten: 275
Woonplaats: wijhe

BerichtGeplaatst: Ma 30 Jan, 2012 19:32    Onderwerp: Reageer met quote

Marcel snap je nou waarom ik de link hier geblokkeerd heb omdat ik niet genaaid wil worden door zoon gast als jou die alleen maar zijn zin wel en denkt dat die alles maar beter weet je kent de omgeving hier niet dus waar praat je over...

En je wil wel graag iedereen uit de kast lokken of niet bij mijn andere topic weet je ook alles beter is het niet beter voor jou om je aan te sluiten bij een fiat panda club jonge jonge...
Wat ben jij zielig...
En kun je het niet af met woorden je bent alleen maar aan vloeken waarom omdat dat mij af moet schikken nou sorry hoor maar daar ga ik echt niet bang van worden..

Ik ga hier niet meer verder op in als jij denkt dat je alles weet dan zou papa wel gelijk hebben

De gene die hier niet meer normaal op kan reageren moet ik maar als zielig zien..
Net wat Hoacs zegt zorg ik er voor dat de link niet meer bekeken kan worden en dan is het nog niet goed ?

Jongens ik zal zeggen het beste maar weer Gr. Van Mike..

PS laten we een beetje rieel blijven tegen elkaar wand dit doet het forum geen goed aan ik naam aan dat er meer zo denk..
_________________
MX-6 V6 24V KLDE
Zwart met vol leer..

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
marcel21674
Freak


Geregistreerd op: 31-3-2011
Berichten: 569
Woonplaats: Heemskerk

BerichtGeplaatst: Ma 30 Jan, 2012 20:47    Onderwerp: Reageer met quote

Dit is het laatste wat ik er over zeg en dan mag er van mij ook een slot op.
Jij vraagt aandacht, met een dergelijk filmpje, en die heb je gekregen, waarschijnlijk alleen niet die waar je op gehoopt had.
Het is die ongeintereseerde lakonieke houding van je op de kritiek die je krijgt (en niet alleen van mij), wat me echt kwaad maakt.
Je kan die weg nog zo goed kennen en dat zal best, maar het is wat anderen ook al zeiden er hoeft maar een beest de weg op of over te vliegen waarvan je schrikt of een plasje diesel/olie wat een trekker gelekt heeft s'middags en je bent helemaal nergens meer ook al kun jij nog zo goed rijden voor je gevoel.

Ik ben absoluut niet uit om een ieder uit z'n tent te lokken, geef alleen mijn mening, dat die tamelijk ongezouten is, dat zei zo. Hoop inderdaad bij je door te dringen, maar dat dat ter vergeefs is is duidelijk, waarschijnlijk zal je er eerst zelf achter moeten komen voordat je wil begrijpen wat we bedoelen , kan alleen maar hopen dat er niemand anders bij betrokken raakt. Ben in ieder geval al blij dat ik niet in jou buurt woon.

En waarom ik me er zo druk over maak, omdat ik zelf ook 2 kleine kinderen heb, die ik ook graag veilig op straat zie spelen en helaas ben jij niet de enige die zich zo gedraagt.
Vorig jaar hier ook nog zo'n idioot die met een 10tons vrachtwagen driftend op een laag ijs door een 30km zone gaat, langs een speelplein.
Gelukkig waren er geen kinderen buiten op dat moment, maar je kan zelf wel invullen hoe dat ook had kunnen gaan denk ik. En nee, dat was geen foutje, was puur opzet gezien het motorgebulder.

Wat dat andere topic betreft, ik sleutel ook nog maar 22 jaar aan mazda's, dus ik denk dat ik gerust kan zeggen dat ik er idd. wel iets vanaf weet.
Diegene die me iets beter kennen weten dat ik aardig wat kennis heb van een aantal modellen. Maar ja, als jij het beter denkt te weten dan mazda zelf, moet je vooral jou zin doen!
_________________
Mazda 626(ge) Hatchback 1.8i 16V (1994)
Mazda 818 coupe 1.3L 8V (1977)
Mazda MX-6 2,5L 24V (1992)

Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Tim
Freak


Geregistreerd op: 19-4-2008
Berichten: 408
Woonplaats: Badhoevedorp

BerichtGeplaatst: Ma 30 Jan, 2012 21:06    Onderwerp: Reageer met quote

marcel21674 schreef:
Dit is het laatste wat ik er over zeg en dan mag er van mij ook een slot op.
Jij vraagt aandacht, met een dergelijk filmpje, en die heb je gekregen, waarschijnlijk alleen niet die waar je op gehoopt had.
Het is die ongeintereseerde lakonieke houding van je op de kritiek die je krijgt (en niet alleen van mij), wat me echt kwaad maakt.
Je kan die weg nog zo goed kennen en dat zal best, maar het is wat anderen ook al zeiden er hoeft maar een beest de weg op of over te vliegen waarvan je schrikt of een plasje diesel/olie wat een trekker gelekt heeft s'middags en je bent helemaal nergens meer ook al kun jij nog zo goed rijden voor je gevoel.

Ik ben absoluut niet uit om een ieder uit z'n tent te lokken, geef alleen mijn mening, dat die tamelijk ongezouten is, dat zei zo. Hoop inderdaad bij je door te dringen, maar dat dat ter vergeefs is is duidelijk, waarschijnlijk zal je er eerst zelf achter moeten komen voordat je wil begrijpen wat we bedoelen , kan alleen maar hopen dat er niemand anders bij betrokken raakt. Ben in ieder geval al blij dat ik niet in jou buurt woon.

En waarom ik me er zo druk over maak, omdat ik zelf ook 2 kleine kinderen heb, die ik ook graag veilig op straat zie spelen en helaas ben jij niet de enige die zich zo gedraagt.
Vorig jaar hier ook nog zo'n idioot die met een 10tons vrachtwagen driftend op een laag ijs door een 30km zone gaat, langs een speelplein.
Gelukkig waren er geen kinderen buiten op dat moment, maar je kan zelf wel invullen hoe dat ook had kunnen gaan denk ik. En nee, dat was geen foutje, was puur opzet gezien het motorgebulder.

Wat dat andere topic betreft, ik sleutel ook nog maar 22 jaar aan mazda's, dus ik denk dat ik gerust kan zeggen dat ik er idd. wel iets vanaf weet.
Diegene die me iets beter kennen weten dat ik aardig wat kennis heb van een aantal modellen. Maar ja, als jij het beter denkt te weten dan mazda zelf, moet je vooral jou zin doen!


Amen!!! Helemaal mee eens!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Mike-Wijhe
Freak


Geregistreerd op: 10-7-2011
Berichten: 275
Woonplaats: wijhe

BerichtGeplaatst: Ma 30 Jan, 2012 22:53    Onderwerp: Reageer met quote

Ook nog even wat kwijt.
Ik ben blij dat er nu gewoon gereageerd word en natuurlijk kan er wat miss gaan ik snap het helemaal en ben echt niet zo dom ik ook echt wel na wat ik doe..
En ik geef jullie ook gelijk als ik dit gedrag dagelijks vertoon maar dat doe ik echt niet

Het is idd een 80 weg en het stuk na de rotonde is 50 en onder de gelder is 70 en moet er ook even bij zeggen dat het 03:00uur was..
En nee ik zou nooit in de buurt van kinderen (dierentuine) of schoolen zo rijden overdag rij ik gewoon met de stoet mee en binnen de bebouwdekom rij ik zelf rustig en ja ik haal regelmatig een auto in buiten de bouwdekom ik blijf toch een sportiefe rijder..

En wil zelf ook kinderen en zou er niet aan moeten denken als het zou gebeuren kan ik ook helemaal in komen maar daar in tegen zou ik mijn kinderen niet midden in de nacht buiten laten....

Oke als je 22jaar al met mazda bezig bent neem ik aan dat je er wel wat vanaf weet. Dat neem ik dan wel aan en dan neem ik terug wat ik gezegt heb..
Hoop dat het weer wat gesust is en dat we weer normaal kunnen berichten.
_________________
MX-6 V6 24V KLDE
Zwart met vol leer..

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Mazdarati
Freak


Geregistreerd op: 12-4-2006
Berichten: 3121
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Di 31 Jan, 2012 19:38    Onderwerp: Reageer met quote

Bam!!

Heb het fimpje niet gezien .
_________________
Audi a3 3.2 quattro S-line
268pk / 345nm
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Foto's & Filmpjes Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group