Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
remklauwen achterzijde

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Gevraagd
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jorn
Freak


Geregistreerd op: 10-2-2012
Berichten: 154
Woonplaats: Echt

BerichtGeplaatst: Vr 24 Feb, 2012 17:53    Onderwerp: remklauwen achterzijde Reageer met quote

Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar remklauwen voor de achterkant. Bij mij zit die van linksachter muurvast, ik krijg de cilinder met geen mogelijkheid meer naar binnen. Grote kans dat die aan de rechterkant ook vast zit.

Het betreft een 2.0 uit 95

Alvast bedankt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jorn
Freak


Geregistreerd op: 10-2-2012
Berichten: 154
Woonplaats: Echt

BerichtGeplaatst: Vr 24 Feb, 2012 18:17    Onderwerp: Reageer met quote

dit topic mag al meteen weer weg, het is schijnbaar draaien en niet duwen, cilinder is nu gelukkig zonder problemen naar binnen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
willem
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 1-11-2002
Berichten: 2104

BerichtGeplaatst: Vr 24 Feb, 2012 22:15    Onderwerp: Reageer met quote

Aan de achterkant van de remklauw zit een bout. Als je deze eruit draait zit er een imbusbout daar draai je hem mee naar binnen of naar buiten.
Even ter info.
_________________
http://www.cardomain.com/ride/2512461
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Gevraagd Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group