Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Guirla92 Freak
Geregistreerd op: 9-9-2012 Berichten: 36
|
Geplaatst: Do 25 Okt, 2012 15:41 Onderwerp: |
|
|
Ook die gaat weer op gas/benzine combi d.m.v. schakelaar.
Status , komend weekend gaat het gebeuren, heb vorige week een ander blok op kunnen halen, en komend weekend vrij kunnen houden voor de swap.
Even kijken of alles lukt in 1 weekendje. |
|
Naar boven |
|
|
Guirla92 Freak
Geregistreerd op: 9-9-2012 Berichten: 36
|
Geplaatst: Ma 29 Okt, 2012 23:58 Onderwerp: |
|
|
nou niet alles is gelukt in een weekendje, zijn al wat langer bezig ondertussen en 2 uurtjes geleden hing het nieuwe blok op de motorsteunen, nu is het nog een kwestie van alles weer terug bouwen, hoop dat dit minder tegenslag geeft als er uit halen.
Foto's volgen nog. |
|
Naar boven |
|
|
Guirla92 Freak
Geregistreerd op: 9-9-2012 Berichten: 36
|
Geplaatst: Vr 02 Nov, 2012 16:28 Onderwerp: |
|
|
Oke, nieuwe blok zit er dus is, nog niet alles aangesloten, maar het grootste gedeelte al wel!
Nu ben ik bij het ophalen van het blok KLZE Curved neck vergeten de ecu mee te nemen, gelijk gebeld en die zou opgestuurd worden.
Ondertussen 2 weken verder en nog steeds geen ecu binnen, diverse keren contact gehad en ja hij is echt onderweg ik snap ook niet waarom het zo lang duurt...
Nu wil ik weten kan mijn nieuwe blok ook in combinatie met de ecu van mijn oude blok (KLDE) ?
Volgens mij is het een KL05 ecu ! |
|
Naar boven |
|
|
Mika Freak
Geregistreerd op: 20-1-2005 Berichten: 430
|
Geplaatst: Vr 02 Nov, 2012 16:29 Onderwerp: |
|
|
Van wat ik ervan heb gelezen (maar iemand als Mazdarati kan je hier meer zekerheid over geven) kan je zeker wel rijden met je oude ECU. Het grote probleem zit em o.a. in de VRIS timings. Je zal dus minder efficiënt/zuinig rijden met behoorlijk wat performance verlies. |
|
Naar boven |
|
|
Guirla92 Freak
Geregistreerd op: 9-9-2012 Berichten: 36
|
Geplaatst: Vr 02 Nov, 2012 16:53 Onderwerp: |
|
|
Dat begreep ik ook uit alle onderwerpen die al op het forum staan, maar wou het nog even zeker weten, en het feit dat jij dit er ook uit haalt stelt mij gerust, dan kan ik in ieder geval alvast rijden tot ik de juiste ecu heb... |
|
Naar boven |
|
|
Mazdarati Freak
Geregistreerd op: 12-4-2006 Berichten: 3121 Woonplaats: Utrecht
|
Geplaatst: Vr 02 Nov, 2012 17:14 Onderwerp: |
|
|
Je kan idd gewoon met de kl05 rijden maar dan wel met de kl02 lmm natuurlijk .
Nadeel is dat de vris tijden zoals gezegd niet kloppen .
De 2de vris klep van de curvedneck komt aardig in de buurt van de klde .
Alleen de eerste klep heeft een heel ander punt en daar zal je idd veel vermogen/koppel laten liggen .
Kwa verbruik zal het niet veel uit maken .
Mocht je nou geen ecu binnen krijgen dan kan ik je wel helpen aan een chip die beter is dan de kl31/kl36 ecu . _________________ Audi a3 3.2 quattro S-line
268pk / 345nm |
|
Naar boven |
|
|
Mazdarati Freak
Geregistreerd op: 12-4-2006 Berichten: 3121 Woonplaats: Utrecht
|
Geplaatst: Zo 09 Dec, 2012 16:30 Onderwerp: |
|
|
En rijd de auto al weer ? _________________ Audi a3 3.2 quattro S-line
268pk / 345nm |
|
Naar boven |
|
|
louray Freak
Geregistreerd op: 9-8-2009 Berichten: 334
|
Geplaatst: Di 11 Dec, 2012 19:05 Onderwerp: |
|
|
Ja, ben ook benieuwd! Is wel een beest van een blok! |
|
Naar boven |
|
|
|