Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Jaf Assen
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Evenementen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jorn
Freak


Geregistreerd op: 10-2-2012
Berichten: 154
Woonplaats: Echt

BerichtGeplaatst: Za 04 Mei, 2013 19:44    Onderwerp: Reageer met quote

ik ben er dit jaar ook helaas niet bij
_________________
MX-6 2.0i 16V '95
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
rob.showa
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 22-2-2003
Berichten: 3382
Woonplaats: Dodewaard

BerichtGeplaatst: Ma 20 Mei, 2013 19:04    Onderwerp: Reageer met quote

Zo, JAF is inmiddels achter de rug en wonder boven wonder alleen op de heen en terugweg wat mot-regen gehad.
Vanmorgen om 07:30 vertrokken richting Assen waar ik samen met Formule 323 Club had afgesproken.
Dit Had Hoacs voor me geregeld, waarvoor nog 1000x dank.
Op de parking langs de A28 ale een tijdje staan praten met de eigenaar van een 323 4x4 (als het goed is Shocked ) toen de rest van de club er ook al aan kwam.
Namen ben ik heel goed in .... ben ze na 5 min. vaak al weer kwijt.
Na wat kennis maken en auto's bekijken vertrokken voor de laatste kilometers.
De rest van de dag wat bij de verschillende evenementen staan kijken (dragracen, Time-attack) en nog even het evenemententerrein afgestruind naar wat er zoal allemaal stond.
En ik kan inmiddels gerust stellen dat de MX6 een uitstervend soort begint te worden.
Om 16:00 uur naar de briefing geweest voor het vrij rijden en om 17:15 was het dan eindelijk zo ver ...... GASSENNNNNNNNN
Heb de rondjes niet geteld maar zijn er iets van 5 of 6 geweest, maar wat is het toch gaaf om na 4 jaar eindelijk weer op een circuit te rijden.
De auto leek er weinig problemen mee te hebben.
De remmen doen wat ze moeten doen en als ze eenmaal warm zijn (EBC yellow stuf) weet je helemaal niet meer wat je mee maakt.
Had echter wel 1 probleem, en dat is dat wanneer ik echt volop in de ankers ben gegaan, daarna de stuurbekrachtiging moeite heeft (en effe later weer niks aan het handje Rolling Eyes )
Nadat ik van het circuit kwam zijn zowel ik als AJ vertrokken.
Zelf heb ik wel een paar foto's gemaakt maar kan ze nog niet overgezet krijgen van de GSM naar de desktop (wordt aan gewerkt maar zit te wachten op een bleutooth-usb dingetje.
Volgend jaar weer maar hopelijk met meer bekenden...
_________________
'92 Mazda mx-6 2.5I V6 KLZE "circuit auto"
Dynojet 200 pk / 253.3 nm
8785km sinds blokrevisie

'17 Hyundai Ioniq Electric - wit
'92 Yamaha XJ900
'08 Quest-229 Velomobiel

Penningmeester / Ledenadministrateur.
FORUM-MODERATOR
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Hoacs
Freak


Geregistreerd op: 18-3-2006
Berichten: 1118
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Di 21 Mei, 2013 16:40    Onderwerp: Reageer met quote

Heb me ook vermaakt gelukkig was het droog gebleven. Genoeg leuke autos gezien was wel een erg rustige editie, wat ook wel weer lekker was geen geburn en gekloot.

Mooi dat het goed bevallen is rob, volgend jaar nog eens overdoen moeten nog maar is ergens wat afspreken voor vrij rijden.

Geen dank hoor was een kleine moeite en je trok nog aardig wat bekijks, nu snel nog is een keer rollen.


_________________
Geen mx6 meer, maar nog wel klze.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Bommetjuh
Freak


Geregistreerd op: 21-10-2012
Berichten: 81

BerichtGeplaatst: Wo 22 Mei, 2013 19:06    Onderwerp: MORE MAZDA =D Reageer met quote

Ik hoop dat we het voorbeeld van Rob mogen aannemen (ik ben in ieder geval wel vastberaden om dat wel te doen) en volgend jaar in ieder geval meer MX-6jes gaan. Jammer genoeg ben ik zelf niet geweest omdat ik mijn auto niet JAF waardig vond, maar nu ik er een keer geweest ben was het nog niet eens de ergste 'rat'auto geweest. Xedos wordt iig geschorst en klaar gemaakt voor volgend jaar, dan nog een trailer regelen om vrij te kunnen rijden met de MX-6. En hopelijk gaan er meer MX-6jes, want zou graag de naam Mazda weer ook echt een naam willen geven Smile.

Laatst aangepast door Bommetjuh op Do 23 Mei, 2013 2:29, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
rob.showa
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 22-2-2003
Berichten: 3382
Woonplaats: Dodewaard

BerichtGeplaatst: Wo 22 Mei, 2013 20:18    Onderwerp: Reageer met quote

Effe kijken ofdat ik hier ook een link van youtube geplaatst kan krijgen.
Staat inmiddels een filmpje op van de sessie die ik gereden heb, gefilmd vanuit de auto voor mij.
Ik heb eigenlijk continu achter deze combi gereden totdat de skyline hem langs de gele banaan gezet krijgt.
Zelf ben ik tot de vlag daar achter blijven hangen.
http://www.youtube.com/watch?v=KhUToJuVqqg
_________________
'92 Mazda mx-6 2.5I V6 KLZE "circuit auto"
Dynojet 200 pk / 253.3 nm
8785km sinds blokrevisie

'17 Hyundai Ioniq Electric - wit
'92 Yamaha XJ900
'08 Quest-229 Velomobiel

Penningmeester / Ledenadministrateur.
FORUM-MODERATOR
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Mazdarati
Freak


Geregistreerd op: 12-4-2006
Berichten: 3121
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Di 04 Jun, 2013 18:41    Onderwerp: Reageer met quote

Vond het wel jammer dat ik er niet bij was .
Maar heb wel lekker kunnen genieten van Italie .

Volgend jaar ben ik er zeker bij .
En misschien ook nog met een track car als alles mee zit .
_________________
Audi a3 3.2 quattro S-line
268pk / 345nm
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Evenementen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group