Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Bumpers gezocht

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Gevraagd
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
V.Jabroer
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 18-5-2012
Berichten: 99
Woonplaats: IJmuiden

BerichtGeplaatst: Do 17 Jan, 2013 16:59    Onderwerp: Bumpers gezocht Reageer met quote

Ik ben op zoek naar een voor en achterbumper voor mijn mx6. Degene die er nu opzitten zijn vervormd door achterschade(zo gekocht) en de voorbumper hing aan kettinkjes omdat de bevestiging is afgebroken. Aangezien de auto een complete respray krijgt wil ik graag 2 andere bumpers.

Heeft iemand in de omgeving (liefst niet te ver rijden) nog een bumper (of beide) liggen laat het graag even weten. Standaard of aftermarket maakt niet zoveel uit als hij maar niet te flashy is qua spoilers e.d. Kleur maakt ook niet uit, als ze maar niet (zwaar) beschadigd zijn. Krassen kan ik zelf wel wegwerken maar gaten en scheuren zijn wat lastiger.

Groeten Vincent
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
willem
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 1-11-2002
Berichten: 2104

BerichtGeplaatst: Do 17 Jan, 2013 19:41    Onderwerp: Reageer met quote

Heb misschien nog wel 2 voor je liggen
Zal morgen wel even kijken
_________________
http://www.cardomain.com/ride/2512461
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
V.Jabroer
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 18-5-2012
Berichten: 99
Woonplaats: IJmuiden

BerichtGeplaatst: Do 17 Jan, 2013 20:58    Onderwerp: Reageer met quote

Ok dat zou mooi zijn, je woonde volgensmij ergens in het noordoosten van NED toch?

Ik hoor graag of je nog wat hebt liggen en zo ja, wat voor prijskaartje eraan hangt uiteraard.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
willem
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 1-11-2002
Berichten: 2104

BerichtGeplaatst: Vr 18 Jan, 2013 16:56    Onderwerp: Reageer met quote

pb gestuurd
_________________
http://www.cardomain.com/ride/2512461
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Gevraagd Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group