Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
[tk] Mazda Millenia / Xedos9 2 pots remklauwen

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Aangeboden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Whitefinish
Freak


Geregistreerd op: 3-4-2007
Berichten: 250
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: Wo 20 Mrt, 2013 18:16    Onderwerp: [tk] Mazda Millenia / Xedos9 2 pots remklauwen Reageer met quote

Ik heb hier nog een setje Millenia /Xedos 9 - 2 zuiger remklauwen liggen.

In eerste instantie wilde ik deze op mijn Mx-3 monteren maar heb laterna toch besloten voor een andere optie.


De beugel van de remklauw is lichtelijk aangepast om op een mx3 te passen, niets noemenswaardigs.

Deze remklauwen moeten wel een revisie hebben (nieuwe rubber afdichtingen etc). Deze is oa te verkrijgen via bigred.co.uk



Het grote voordeel is dat je met deze remklauwen gebruik kan maken van de ReidSpeed adapterplaten om dikke schijven te monteren.

De remschijven van een Mitsubishi 3000 GT VR4 Turbo zouden hierdoor gemonteerd kunnen worden.

Deze zijn te bestellen via Todd Reid en kost (incl verzending naar NL) 300 dollar.

Ik heb ook nog wel een hele installatie manual van Todd gekregen die bij serieuze interesse doorgestuurd kan worden.






Klauwen nog een beetje vies



Mijn vraagprijs voor de beide klauwen samen: 50 euro
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Mika
Freak


Geregistreerd op: 20-1-2005
Berichten: 430

BerichtGeplaatst: Do 25 Apr, 2013 11:21    Onderwerp: Reageer met quote

Kan je hiermee nog 16" velgen monteren of is het hierna minimaal 17"?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Whitefinish
Freak


Geregistreerd op: 3-4-2007
Berichten: 250
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: Zo 28 Apr, 2013 10:59    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar je zou eens kunnen kijken hoe groot precies de schijven van de mitshubishi zijn.

Mx3's kunnen met deze combinatie 15" blijven gebruiken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Aangeboden Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group