Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
King6 Rear Crossmember/Lower Transmission Mount/Trailinglink

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Aangeboden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Mika
Freak


Geregistreerd op: 20-1-2005
Berichten: 430

BerichtGeplaatst: Ma 15 Apr, 2013 8:08    Onderwerp: King6 Rear Crossmember/Lower Transmission Mount/Trailinglink Reageer met quote


Meer info:
http://www.king6fab.com/reinforcedtbarsmount.html

Lang verhaal:
Darren (King 6) sluit waarschijnlijk binnenkort zijn deuren. Hij wist dat ik geïnteresseerd was in een aantal van zijn producten, waaronder nog die van bovenstaande link. Een Amerikaanse militair die momenteel gestationeerd is in Duitsland had de verkeerde besteld. Hij moet die met 2" drop vanwege z'n turbo constructie. Ergo heeft ie er dus 1 over (is al geleverd, ligt in Duitsland). Nu had ik met deze jongen/man afgesproken dat ik eind mei deze unit over zou nemen, maar ik loop nu tegen wat onvoorziene kosten aan waardoor het voor mij verstandiger is om het gewoon niet te doen (meer hierover later in mijn projecttopic). Mijn vraag is of iemand deze koop van mij over zou willen nemen (item is per direct leverbaar in principe). Zo niet dan hou ik me gewoon aan mijn woord, maar dan wordt het wel heel erg krap allemaal, hopelijk niet te krap.

Wat moet het kosten? De beste man vraagt slechts de originele aanschafprijs, $490. Verzendkosten neemt hij voor zijn rekening vanuit Duitsland (voor deze grootte en dit gewicht normaliter ook makkelijk $100) en je bespaart ook ~20% importkosten. Google zet momenteel $490 om naar €375.

Post maar hieronder wanneer je geïnteresseerd bent of stuur me een PB, dan regelen we wat qua contact details.[/img]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
rob.showa
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 22-2-2003
Berichten: 3382
Woonplaats: Dodewaard

BerichtGeplaatst: Di 16 Apr, 2013 14:06    Onderwerp: Reageer met quote

Een mooie upgrade en staat ook nog op mijn lijstje maar helaas wel onvoorzien.
Hier heeft de achterzijde voorrang gekregen en die probeer ik nog te krijgen voordat hij gaat sluiten.
Helaas.
_________________
'92 Mazda mx-6 2.5I V6 KLZE "circuit auto"
Dynojet 200 pk / 253.3 nm
8785km sinds blokrevisie

'17 Hyundai Ioniq Electric - wit
'92 Yamaha XJ900
'08 Quest-229 Velomobiel

Penningmeester / Ledenadministrateur.
FORUM-MODERATOR
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Mika
Freak


Geregistreerd op: 20-1-2005
Berichten: 430

BerichtGeplaatst: Ma 22 Apr, 2013 12:20    Onderwerp: Reageer met quote

Deze is komen te vervallen en mag gesloten worden. Ik neem em zelf over en ga er deze zomer mee aan de slag, icm front "turbo" crossmember met p/u motormount, verder p/u motormounts rondom en p/u bussen voor de draagarmen Smile

Dan is 't voorlopig ook wel even mooi geweest met de upgrades.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
rob.showa
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 22-2-2003
Berichten: 3382
Woonplaats: Dodewaard

BerichtGeplaatst: Ma 22 Apr, 2013 16:53    Onderwerp: Reageer met quote

Gaat geheid een mooie upgrade worden, ik ben benieuwd hoe het gaat bevallen.
Hier gaat zo de mail weg naar Darren voor mijn upgrades.
_________________
'92 Mazda mx-6 2.5I V6 KLZE "circuit auto"
Dynojet 200 pk / 253.3 nm
8785km sinds blokrevisie

'17 Hyundai Ioniq Electric - wit
'92 Yamaha XJ900
'08 Quest-229 Velomobiel

Penningmeester / Ledenadministrateur.
FORUM-MODERATOR
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Aangeboden Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group