Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Remklauwen MX-6 rondom

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Aangeboden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Mika
Freak


Geregistreerd op: 20-1-2005
Berichten: 430

BerichtGeplaatst: Do 18 Apr, 2013 8:34    Onderwerp: Remklauwen MX-6 rondom Reageer met quote

Binnen de komende 2 maanden ga ik alle remklauwen rondom vervangen. De klauw linksachter zit vast en zal moeten worden gereviseerd. De rest werkt nog prima voor zover ik kan zien. Zal later wel foto's posten van hoe ze op de auto gemonteerd zitten.

Heeft iemand interesse of kent iemand een bedrijf die dit soort dingen opkoopt ter revisie?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
louray
Freak


Geregistreerd op: 9-8-2009
Berichten: 334

BerichtGeplaatst: Zo 21 Apr, 2013 18:58    Onderwerp: Reageer met quote

Geen interesse maar, als je een nieuwe koopt bij de automaterialen zaak dan moet je de oude inleveren voor statiegeld.

En reviseren kan je zelf ook doen. Revisie setje kopen bij de dealer of ebay.
Cheap.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Mika
Freak


Geregistreerd op: 20-1-2005
Berichten: 430

BerichtGeplaatst: Zo 21 Apr, 2013 19:45    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben van plan om 626 V6 remklauwen voor achter en Mazda 6 remklauwen voor voor uit de VS te laten komen. Dan gaat dat statiegeld geintje niet op helaas. Revisie heb ik overwogen, maar als je de hoeveelheid roest daar ziet... Liever alles gewoon in 1 keer netjes Smile

Toch bedankt voor de tip Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Mika
Freak


Geregistreerd op: 20-1-2005
Berichten: 430

BerichtGeplaatst: Wo 24 Apr, 2013 10:27    Onderwerp: Reageer met quote

Ga hier toch voor een al gereviseerde. Totale kosten inclusief verzenden uit de VS is 100 euro, waar hier de prijs begint bij 180 of zo. Wat een gekkenwerk.

Remmenupgrade komt op een later, wat financieel handiger, punt Smile.

Hier mag een slotje op wat mij betreft en mocht iemand binnen een paar maanden een remklauw linksachter willen ter revisie (en daarna wellicht doorverkopen) dan stuur me maar een privé bericht Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Aangeboden Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group