Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Mika's verkooptopic

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Aangeboden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Mika
Freak


Geregistreerd op: 20-1-2005
Berichten: 430

BerichtGeplaatst: Zo 28 Jul, 2013 13:22    Onderwerp: Mika's verkooptopic Reageer met quote

Te koop aangeboden, diverse onderdelen Very Happy. Van alles zijn foto's op aanvraag verkrijgbaar.

-Originele 15" velg van een 1992 MX-6 V6. De band die erop zit zal je eraf moeten halen waarschijnlijk, heeft 20+ jaar als reservewiel achterin gelegen. Vraagprijs bij afhalen, pff geen idee... 25 euro?

-Cone luchtfilter. Ongebruikt. Kwam bij Ebay CAI setje. Het is geen K&N, maar daar is de prijs ook naar. Je kan deze rechtstreeks op je VAF hangen voor een wat sportiever geluid en betere respons wanneer je je gaspedaal indrukt. Voor 15 euro stuur ik em naar je op.

-VAF ("Luchtmassameter") KL02 (V6): 30 euro + verzend.

-Verscheidene onderdelen luchtinlaattraject. Vraag gerust hieronder of in een privébericht als je iets specifieks zoekt.

-K&N luchtfilter 33-2049. Is 1 keer uit verpakking geweest, bleek niet te passen. Zal voor een 2.0 zijn misschien of voor de 1e gen MX-6, geen idee. Zal sowieso passen als je er net als Rob een custom luchtdoos omheen bouwt Smile. Voor 30 euro all-in stuur ik deze naar je op.

-K&N luchtfilter. Ongeveer 5000km gebruikt (onderhoudsinterval 50k mijl, levensduur met onderhoud 1.000.000 mijl/km, dus gaat nog wel even mee). Stuur ik ook op voor 30 euro all-in. Deze past gegarandeerd in een 2e gen V6.

-Motorsteunen rondom. Vrijwel allemaal nog in echt goede staat. Alternatief zijn ze ook goed zelf te vullen met polyurethaan en/of inserts zodat je zo min mogelijk down-time hebt wanneer je je motorsteunen vervangt. Hier weet ik echt niet wat een gangbare prijs is, dus dit laat ik open. Wil je meteen de hele set dan valt er uiteraard meer te regelen dan losse verkoop.

De bedoeling is dat ik dit topic up-to-date hou met allerlei dingen die er nog gaan komen enzo. Dus een permanent verkooptopic zogezegd, om vervuiling van het forum te voorkomen Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Mika
Freak


Geregistreerd op: 20-1-2005
Berichten: 430

BerichtGeplaatst: Zo 28 Jul, 2013 14:28    Onderwerp: Reageer met quote

Verder nog 2 radiateurdoppen (met veer, 0.9 bar, past op beide dop-openingen van ons systeem) en een Mazda OEM Thermostaat met pakking van de dealer. Doe maar een bod Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Mika
Freak


Geregistreerd op: 20-1-2005
Berichten: 430

BerichtGeplaatst: Ma 29 Jul, 2013 0:22    Onderwerp: Reageer met quote

Ohja... en nog een remklauw linksachter die aan revisie toe is. Revisiesetje is 30 a 35 euro of zo op Ebay? Doe maar een bod bij interesse.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Aangeboden Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group