Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
kopie

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Design
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
lunatic
Freak


Geregistreerd op: 11-11-2002
Berichten: 54
Woonplaats: Uden

BerichtGeplaatst: Wo 30 Jun, 2004 17:05    Onderwerp: kopie Reageer met quote

Hallo weet iemand toevallig wie mijn auto aan het kopieeren is. vindt ik namelijk niet erg tof. Dezelfde bodykit kopen dat snap ik maar dan ook nog dezelfde velgen dat kan geen toeval zijn.
Ik bedoel die zilvere die afgelopen weekende op het automaxx festival stond. Jammer dat je al weg was anders hadden we er eventjes rechtstreeks over kunnen discuseren.
Ik zou zeggen probeer zelf eens orgineel te zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Bas
Freak


Geregistreerd op: 22-6-2002
Berichten: 480
Woonplaats: Grave

BerichtGeplaatst: Wo 30 Jun, 2004 19:31    Onderwerp: Reageer met quote

Voel je je niet juist vereerd dat iemand jouw auto zo mooi vindt dat ie hem 'na wil maken'?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Ferdi
Freak


Geregistreerd op: 15-6-2002
Berichten: 1338
Woonplaats: Arnhem

BerichtGeplaatst: Wo 30 Jun, 2004 20:47    Onderwerp: Reageer met quote

Pfff, ik zou me eerder druk maken over het feit dat je een body-kit erop gezet hebt die zo standaard te koop is, is ook niet echt origineel Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
rob.showa
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 22-2-2003
Berichten: 3382
Woonplaats: Dodewaard

BerichtGeplaatst: Do 01 Jul, 2004 18:40    Onderwerp: Reageer met quote

He Lunatic,

Je wilde toch andere velgen kopen?
Is ie meteen weer anders en ik weet wel iemand die je huidige velgen over wil nemen Wink Twisted Evil
Zo is in 1x het probleem opgelost.

Groetjes Rob. Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
lunatic
Freak


Geregistreerd op: 11-11-2002
Berichten: 54
Woonplaats: Uden

BerichtGeplaatst: Vr 02 Jul, 2004 14:46    Onderwerp: Reageer met quote

He ferdie die body kit is natuurlijk op veel plaatsen te koop hier in nederland weet ik maaruuhhh weet je toevallig ook wat een custom kit kost ik weet niet of je een tuin hebt met gouden appels aan een boom of zo........ Maaruuuhh ik heb die niet. By the way een zelfde body kit is ook normaal om erop te hebben maar die velgen........ zeg nou zelf. Zwaar triest vindt ik zelf.
Ik ben de laatste tijd ook niet echt meer super geintreseerd in de buitenkant die ziet er wel netjes uit. Onder de hood............
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Design Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group