Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
De Nordschleife !!
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Foto's & Filmpjes
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Paul Jenner
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 1335
Woonplaats: Den Haag, Nederland

BerichtGeplaatst: Di 02 Jul, 2002 21:53    Onderwerp: Reageer met quote

Mazzelpik !

Sla je nog een beetje een redelijk figuur daar ?


PAul.
_________________
www.rolleiflexclub.nl


We've got everything you need - Satisfaction guaranteed !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Rene2500V6
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 158

BerichtGeplaatst: Di 02 Jul, 2002 22:13    Onderwerp: Reageer met quote

Nou, dat niet echt Smile
Vorige weekend was het zo druk met motoren, heb toen maar 10 ronden gereden. Maar ik begon de lijnen en heuvels (met het slechte gedrag van de standaard MX6 daarop!!) al aardig te kennen.
Ik kende de baan dus al van GrandPrix Legends, in een F1 auto. Eén niet onbelangrijk verschil was bochten die je daarmee onderin de 2 neemt, die neem je in de MX6 midden in de 3 Smile
En je moet er toch wel aan wennen om hem constant (lees:CONSTANT Smile) hoog in de toeren te trekken. Bergwerk>Kesselchen>Klostertal>Steilstrecke moet ie vol bovenin de 4 naar boven gesleurd worden Very Happy.
Maar aan de andere kant sla je er altijd wel tenminste een redelijk figuur met een MX6, je hebt tenslotte toch 168pk. En soms komt er ook zo effies een toerbus het circuit op draaien, hehe.
De veteranen met Porsches, Caterhams, Supersevens, motoren, die rijden je natuurlijk wel compleet om de oren.
Een optie is natuurlijk de MX6 helemaal compleet te strippen... hahahaha, nee toch maar niet Mr. Green
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Bas
Freak


Geregistreerd op: 22-6-2002
Berichten: 480
Woonplaats: Grave

BerichtGeplaatst: Di 02 Jul, 2002 22:27    Onderwerp: Reageer met quote

Jemig, als je er zo vaak heen gaat en dan ook nog veel ronden rijdt, dan zul je wel aardig veel kilometers erbij krijgen komend jaar...
Ik zou maar vast zegeltjes gaan sparen bij de pomp! Wat verbruikt ie zo bij circuitgebruik?
Maar goed, zo'n mooie baan is natuurlijk de moeite van alles waard. Ben benieuwd naar de rondetijden die haalbaar zijn met een MX-6.
_________________
Voortaan zonder MX-6 door het leven...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Rene2500V6
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 158

BerichtGeplaatst: Di 02 Jul, 2002 22:40    Onderwerp: Reageer met quote

Is dus ook maar goed dat ie nog onder de ton zit Smile
Dat zegeltjes geneuzel heb ik nog nooit aan gedaan Smile
Hmm, wat ie verbruikt... ik schat zo'n 1:6 op de baan, je rijdt er tenslotte veel, heel veel, volgas Very Happy
Rondetijden doe ik voorlopig nog niet aan, te gevaarlijk op de Ring.
Alhoewel ik dit weekend waarschijnlijk wel een paar ronden rij met een videocamera, dan is de tijd daar dus later uit te bepalen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Bas
Freak


Geregistreerd op: 22-6-2002
Berichten: 480
Woonplaats: Grave

BerichtGeplaatst: Wo 03 Jul, 2002 17:26    Onderwerp: Reageer met quote

Dan is de mijne met z'n 173.000 al zo'n beetje bejaard...
Op tijd gaan rijden is inderdaad niet verstandig om nu al te doen. Eerst de baan goed leren kennen, omdat er zo weinig - tot geen - uitloopmogelijkheden zijn.
Filmen is idd ook goed om na afloop te evalueren en te kijken of de nagestreefde lijnen zijn gehaald en waar misschien nog iets te halen is. In dat kader zou beeld gekoppeld aan langs- en dwarsversnelling ook handig zijn. Maar goed, een MX-6 is nog geen formule 1 auto...

Veel plezier op de Ring en hou 'm heel!!!
_________________
Voortaan zonder MX-6 door het leven...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Sander
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 2117

BerichtGeplaatst: Vr 12 Jul, 2002 14:43    Onderwerp: Reageer met quote

Zeg Paul, je bent PR man voor de MX-6 Club, niet voor de Porsche Club. Very Happy
_________________
Mazda6 Sportbreak 2.0 CiTD 2009
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Foto's & Filmpjes Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group