Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
lederen interieur..

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Design
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
texx
Freak


Geregistreerd op: 18-11-2004
Berichten: 1802
Woonplaats: denhaag

BerichtGeplaatst: Zo 05 Dec, 2004 22:56    Onderwerp: lederen interieur.. Reageer met quote

ik ban al een tydje opzoek naar een lederen interieur... nou heb ik iemand gevonden die er 700e voor vraagt... wat vinden jullie van deze prijs... of mischien is er iemand die ook ze interieur vervangen heb... of te koop mag natuurlijk ook!!

graag reacties... vrg frank
_________________
MB C32 AMG. 3.2 V6 Kompressor 2002, 355HP/460TQ Top: 299KM/U.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Fullsize
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 28-7-2004
Berichten: 2566
Woonplaats: Oldambt

BerichtGeplaatst: Zo 19 Dec, 2004 4:09    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ga voor stof/alcantara. Ik heb eens een auto gehad met leer; ik vond het te glad in de bochten. Hoewel het errug mooi lijkt.....
'k Heb geen idee of het duur is maar ik heb het er niet voor over. Maar ja mijn voorkeur gaat er ook niet naar uit.
Is het wit of zwart leer?
_________________
Respect krijg je voor wat je gedaan hebt, niet voor wat je van plan bent.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
fr3d
Freak


Geregistreerd op: 29-10-2004
Berichten: 1463

BerichtGeplaatst: Zo 19 Dec, 2004 10:18    Onderwerp: Reageer met quote

hoi Texx

Als je een beetje doorspaart wordt er voor €1200 ( dacht ik , maar zoek het nog even op) je bleding vernieuwd.
In de kleur en stof die je zelf wilt.
ALs je meer info wil , kan ik je wel wat contact info opsturen

bijdeze wat meer info...
"Voor het bekleden van je interieur met leer en/of alcantara ben je bij ons op het goede adres. Wij kunnen elk soort interieur van deze stoffen voorzien.

Alle mogelijke combinaties zijn mogelijk. Of je nu volledig leer wilt of leer/alcantara, alles is mogelijk. Ook bestaat er de mogelijkheid om je interieur aan te passen aan jou eigen behoeften, bijv het sportiever maken van je stoelen. We maken gebruik van echt autoleer, dus geen meubelleer. De levertijd is zeer snel, maar natuurlijk in overleg.

De gemiddelde prijs voor het bekleden van een interieur is €1450 (stoelen, achterbank, deurpanelen, pook)Alle stoffen delen in het interieur worden dan bekleed. Voor prijs is niet van belang hoeveel kleursoorten er gebruikt worden. Gedeeltelijk alcantara is tegen meerprijs mogelijk.
Bel of mail ons voor een exacte prijsopgave.

Ook kunnen wij andere delen van het interieur voorzien van leer, zoals je stuur, dashboard, hoedenplanken enz. "

Bij www.cartrend.nl

succes
_________________
tja geen mazda meer ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
texx
Freak


Geregistreerd op: 18-11-2004
Berichten: 1802
Woonplaats: denhaag

BerichtGeplaatst: Za 25 Dec, 2004 11:11    Onderwerp: Reageer met quote

humm... boel centjes... ik denk dat ik voorlopig maar ff orgineel blijf...
_________________
MB C32 AMG. 3.2 V6 Kompressor 2002, 355HP/460TQ Top: 299KM/U.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Fullsize
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 28-7-2004
Berichten: 2566
Woonplaats: Oldambt

BerichtGeplaatst: Za 25 Dec, 2004 11:41    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ga voor een paar mooie sportstoelen. Da's ook niet zo glad als leer. En veel meer keuze.
_________________
Respect krijg je voor wat je gedaan hebt, niet voor wat je van plan bent.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
rob.showa
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 22-2-2003
Berichten: 3382
Woonplaats: Dodewaard

BerichtGeplaatst: Di 28 Dec, 2004 0:25    Onderwerp: Reageer met quote

Dat gladde van leer valt wel mee.
Voorin heb ik er iig geen last van, achterin wel, maar ja daar wordt ook bijna niet gezeten bij mij.
Ik heb wel een opmerking over de prijs van leer.
Ik heb bij verschillende AUTOstoffeer bedrijven geinformeerd en overal kwam ik rond de 3500 - 4000 euro uit.
Dit komt gedeeltelijk doordat de bestuurdersstoel gewoon op was en voorzien moest worden van nieuw schuim.
Tevens werden dan de zijpanelen voor en achter ook geheel bekleed.
Nu heb ik er een 2de hands leren interieur inzitten uit een amerikaanse MX6.
Het enige probleem waren de deurpanelen, hier zit het leer op het board gelijmt en heb ik dit dus moeten fileren en weer moeten laten lijmen (bij een autostoffeerder ivm de veel hogere temperaturen in de zomer in de auto.
De meeste lijmen laten namelijk los als de temperatuur omhoog gaat en deze gegarandeerd niet.
Tevens is bij de amerikaan de bestuurdersstoel electrisch bedienbaar.
Ik heb dit interieur voor €650,- gekocht maar heb er wel mijn originele voor ingeleverd (maar dat was toch niet veel meer).

Groetjes Rob. Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
texx
Freak


Geregistreerd op: 18-11-2004
Berichten: 1802
Woonplaats: denhaag

BerichtGeplaatst: Di 28 Dec, 2004 1:46    Onderwerp: Reageer met quote

dats wel netjes... maar ik kon het niet laten en heb 2 verstelbare sportstoeltjes gekocht... Embarassed orgineele stoelen moest ik helaas aan bonken slijpen en opnieuw in elkaar lassen omdat ik anders tegen het hemeltje aanzat... (stoelen was toch niet veel eer uit te halen) maar er zit er nu een in... hoop werk... maar morgen ga ik de 2e plaatsen..

trouwens leuke tip voor mensen met een ingezete stoel.. je kan het zitgedeelte appart demonteren en deze zijn identiek... dus je kan um omruilen met je bestuurders stoel en je zit weer lekker hard...

ik heb evt nog een stoffen zitgedeelte liggen in goede staat (1 heel klein brandgaatje)
_________________
MB C32 AMG. 3.2 V6 Kompressor 2002, 355HP/460TQ Top: 299KM/U.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Design Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group