Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
kl01 nokkenas + poulie

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Gevraagd
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Be_easy
Freak


Geregistreerd op: 16-5-2011
Berichten: 12

BerichtGeplaatst: Di 27 Mei, 2014 19:06    Onderwerp: kl01 nokkenas + poulie Reageer met quote

Zoals hierboven al staat ben ik opzoek naar de voorste nokkenas van de voorste bank ( of een set ) type kl01.
de daarbij behorende nokkenaspoulie zoek ik ook nog.

wie o wie kan mij hieraan helpen?

Gr
_________________
Mazda mx3 1.8 v6
planning 2.5 KL-DE
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Metrapollis
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 5-3-2012
Berichten: 70
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Wo 28 Mei, 2014 8:23    Onderwerp: Reageer met quote

Je zou het kunnen vragen aan Mazdarati of VJabroer, als ik me goed kan herinneren had hij nog een paar nokkenas liggen. of het de KL-01 nokkenassen zijn dat weet ik niet zeker maar het is de proberen waard.
_________________
Mx6 klze 2.5l full size chip by Mazdarati
Bmw E36 cabrio
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
V.Jabroer
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 18-5-2012
Berichten: 99
Woonplaats: IJmuiden

BerichtGeplaatst: Wo 28 Mei, 2014 11:58    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb idd nog een goede set liggen compleet met poulies. Zal straks even foto's maken en morgen even posten.

Vraagprijs 75 euro
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Gevraagd Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group