Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Complete Mazda mx-6 en heel veel onderdelen te koop.

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Aangeboden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Guirla92
Freak


Geregistreerd op: 9-9-2012
Berichten: 36

BerichtGeplaatst: Vr 16 Jun, 2017 18:27    Onderwerp: Complete Mazda mx-6 en heel veel onderdelen te koop. Reageer met quote

Na lang twijfelen bied ik dan toch mijn Mazda aan.
Het gaat om een MX-6 met een 2,5 V6 Curved neck (momenteel gedemonteerd)
Reden van verkoop is de aankoop van een woning waar de komende jaren veel tijd in gaat zitten waardoor ik nog minder dan nu toe zal komen aan de mazda.
Er zit nog best wat werk aan de auto, het motorblok moet weer gemonteerd worden, de lak van het motorruim moet bijgewerkt worden in verband met het weghalen van rotte plekken. Bij de raam randen zitten ook een aantal roestplekken waar nog niets aan is gedaan.
Verder staat de auto nu een aantal jaar stil en zal dus volledig nagekeken moeten worden voor deze weer gekeurd wordt.

Naast deze Mazda heb ik een aantal jaar geleden een andere MX-6 gesloopt en bijna alles behalve het chassis nog liggen.
Diverse plaatdelen waarvan zelfs de achterschermen heb ik liggen, uitlaat met Remus demper en cat vervanger. een gechipte ECU, compleet onderstel, ruiten, interieur en nog veel meer.

Richtprijs: €500,- of een goed bod voor alles
Ik maak van het weekend recente foto's. en zal deze bij de advertentie voegen.

Bij vragen stuur even een berichtje.

Groeten, Guido
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Mazda-mx6-freak
Freak


Geregistreerd op: 28-6-2017
Berichten: 8

BerichtGeplaatst: Wo 28 Jun, 2017 6:17    Onderwerp: Reageer met quote

Wat voor onderdelen heb je allemaal Heb een hele waslijst nodig haha
Motorkap
L+R voorscherm
schakelaar ramen bestuurderskant
Sluitmechanisme tankklep dus niet bij de stoel ma echt bij de klep mijne is afgebroken heb hem zonder de kapel nodig die is nog goed

Als je dit hebt wil je me dan laten weten wat je ervoor wilt hebben.
Ben heel eerlijk het moet zo goedkoop mogelijk zijn de reden kijk mn voorstel topic genoeg werk aan me auto haha

Gr sebastiaan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Aangeboden Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group