Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Race Wars

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Evenementen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ulixez
Freak


Geregistreerd op: 9-3-2005
Berichten: 355
Woonplaats: Vosselaar

BerichtGeplaatst: Wo 04 Mei, 2005 13:04    Onderwerp: Race Wars Reageer met quote

mja deze zondag is er op het circuit van zolder(belgië) Race Wars
hier is de link van de site http://www.racewars.be/index2/index2.htm
je mag zelf met je wagen deelnemen aan drags en er zijn stuntshows en driftshows ik ga hier al zeker heen (spijtig genoeg niet met men mx)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Will G
Freak


Geregistreerd op: 11-1-2003
Berichten: 276

BerichtGeplaatst: Wo 04 Mei, 2005 13:11    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ga daar ook heen. met Mx. Ben daar vaker te vinden. Zandvoort is beetje ver voor mij vanuit Maastricht. Maybe Cu there. Ik zal wel de enige mx6 zijn dus zwaai ff want ik ken jou niet. Ik ga aan het driften meedoen Laughing

Will
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
ulixez
Freak


Geregistreerd op: 9-3-2005
Berichten: 355
Woonplaats: Vosselaar

BerichtGeplaatst: Wo 04 Mei, 2005 13:23    Onderwerp: Reageer met quote

ah welke kleur heb jij ? dan kan ik er beter op letten Very Happy en ik zal pics voor je trekken als ik je zie en succes in ieder geval er mee
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
fr3d
Freak


Geregistreerd op: 29-10-2004
Berichten: 1463

BerichtGeplaatst: Wo 04 Mei, 2005 18:54    Onderwerp: Reageer met quote

ik kan niet!!

maar lijkt me leuk om een keer mee te doen..
Wie weet een andere keer..

Fred
_________________
tja geen mazda meer ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Will G
Freak


Geregistreerd op: 11-1-2003
Berichten: 276

BerichtGeplaatst: Do 05 Mei, 2005 0:31    Onderwerp: Reageer met quote

Suc6 is niet nodig. Zal lastig worden met voorwiel aandrijving en kapotte handrem Very Happy De kleur is de welbekende wolf in schaapskleren pasion rose. Maar Doe niet mee voor de schoonheids prijs ofzo hoor. Hij is helemaal origineel en is meer zo een van punt a naar b auto. Maar wel met redelijk tempo dan. Woon je daar in de buurt? Heb vroeger altijd op die camping in de Wijvenstraat (jaja) gelegen. Heidestrand. Maar was natuurlijk meer bij het cirquit te vinden. Maar misschien tot laters dan. Waarom niet je mx?

groeten, Wil
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
ulixez
Freak


Geregistreerd op: 9-3-2005
Berichten: 355
Woonplaats: Vosselaar

BerichtGeplaatst: Do 05 Mei, 2005 20:29    Onderwerp: Reageer met quote

nee ik woon er een goed uurtje vandaan dus ook best wel ver!
en ik ga niet met men mx omdat ik hem binnekort moet binnedoen voor mss grote stukken dus ga ik het niet riskeren om zo ver te rijden dus rijd ik maar met een vriend van me mee. Ja idd mss tot dan he als ik je zie zal ik zeker eens afkomen Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
ulixez
Freak


Geregistreerd op: 9-3-2005
Berichten: 355
Woonplaats: Vosselaar

BerichtGeplaatst: Zo 08 Mei, 2005 20:58    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb je niet gezien Crying or Very sad
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Will G
Freak


Geregistreerd op: 11-1-2003
Berichten: 276

BerichtGeplaatst: Ma 09 Mei, 2005 1:07    Onderwerp: Reageer met quote

Jawel ik was die met die Rx7 bij het driften Laughing Neh, de persoon die mee zou gaan liet het afweten. drasuil. Kon niemand anders vinden ivm moederdag hier en alleen is niks. Ben ik ook maar naar mam gegaan. Formule 1 gekeken om toch nog in de sfeer te blijven. Maar spijtig. Ga je je fotos publiceren? Wil ze wel zien.

Volgende evenement maar afwachten. F3 komt ook nog en de 24 uurs. porsche ferrari challenge meestal. En ieder jaar is ook dikkenekken festival. dan huren stelletje vermogende duitsers het cirquit af en rijden ze tig ferrari's lambo bugatties porsches spykers maseraties en astons helemaal plat. Nog leuker om te zien als een wedstrijd. Zie je daar gewoon een murcilago van 2 weken oud een paar saltos maken. oneerlijk. thats life.

wil...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
ulixez
Freak


Geregistreerd op: 9-3-2005
Berichten: 355
Woonplaats: Vosselaar

BerichtGeplaatst: Ma 09 Mei, 2005 10:04    Onderwerp: Reageer met quote

mja ik heb een hoop foto's maar vooral van de mensen waar ik mee naar daar was gereden zoals een zwarte en een rooie charade turbo die 2 integras de groene crx... en kheb er ook van een rx-8 een een mx-5 een paar en ik zou niet weten waar ik ze moet zette Embarassed
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Will G
Freak


Geregistreerd op: 11-1-2003
Berichten: 276

BerichtGeplaatst: Ma 09 Mei, 2005 14:44    Onderwerp: Reageer met quote

Als ze eenmaal op een site staan kan ik ze hier wel zetten maar om ze van de pc hierop te krijgen is me ook een raadsel. Bij sommige sites kun je in foto album bladeren. Maar hiet lopen wel mensen rond die dit wel weten denk ik. Was er geen andere MX6? Zal wel niet. Te exclusief Laughing Vraagje nog aan jou. Is er in belgie ook Vpower? Er zit nu weer meer dan 10 cent per liter in met belgie hier. tijd om weer over de grens te tanken maar wil wel Vpower blijven tanken. Heb nog geen shell gevonden net over de grens.

groeten, Wil
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
ulixez
Freak


Geregistreerd op: 9-3-2005
Berichten: 355
Woonplaats: Vosselaar

BerichtGeplaatst: Ma 09 Mei, 2005 22:44    Onderwerp: Reageer met quote

kheb er al wel eens reclame van gezien en kga het zeker wel is tanken als ik het tegenkom! en nee kheb geen ander mx-6 tegen gekome maar zoals je al gezegt hebt te exclusief Cool Razz
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Evenementen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group