Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
5e Japanse Autofestival
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Evenementen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jappower
Freak


Geregistreerd op: 31-7-2002
Berichten: 36

BerichtGeplaatst: Wo 28 Aug, 2002 8:04    Onderwerp: Reageer met quote

Tegen een Vr6 zal ik niet hoeven te sprinten (=niet Japans..), ben "banger" dat ik tegen een Sunny GTI R kom te staan, of een Impreza ofzo, maarja het is voor de fun dus ik zie het wel...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Michel
Freak


Geregistreerd op: 15-6-2002
Berichten: 145
Woonplaats: Hoogeveen (dr.)

BerichtGeplaatst: Do 29 Aug, 2002 9:13    Onderwerp: Reageer met quote

is er ook een verzamelpunt ?
zodat we met een paar mx6Žen achterelkaar erheen gaan ?
want ik hoorde dat ze er 2 soorten plekken hebben om te staan
grind en asfalt (ik heb hem toch liever op asfalt staan)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
dutch
Freak


Geregistreerd op: 18-6-2002
Berichten: 282

BerichtGeplaatst: Zo 01 Sep, 2002 19:28    Onderwerp: Reageer met quote

hi collega 6-rijders.
kom net terug uit Lelystad, en moet zeggen dat het een interressant daggie is geweest.
hoop mooi spul gezien en veel mensen die op onze stand geweest zijn voor een babbeltje over de coupe/GT.
ik heb met een van jullie gesproken weet alleen niet wie...(zwarte mx6 met sideskirts.)
heb weer hoop nieuwe ideeen opgedaan................maarja voorlopig eerst me lopende projecten maar eens afmaken. (schijven achter monteren, spaghetti-spruitstuk erop, Alu. vliegwiel monteren.) krijg ik misschien ook weer eens wat ruimte in me tuin/schuur.

-Frank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
jappower
Freak


Geregistreerd op: 31-7-2002
Berichten: 36

BerichtGeplaatst: Zo 01 Sep, 2002 20:33    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn dag was in iedergeval @%$#@@!!! Was vannacht pas om 4 uur thuis, vanmorgen ging de wekker, die zette ik uit. Nog 5 min dacht ik, maar dat werden 2 uurtjes!! Geen tijd meer om mn wagen te wassen, wasstraat heb ik in de haast niet aan gedacht, vergeten extra geld te pinnen voor drinken etc, peuken op, kortom ik heb half slaperig het circuit overgelopen, balend als een stekker. Voor de sprint was ik in eerste instantie dus ook te laat, maar om 2 uur s`middags kon je nogmaals. Maar toen ik het circuit zag, besloot ik gelijk om niet te sprinten. Je moest een vaag rondje rijden ipv 400 meter rechtuit. Nope, mij te risky, heb er een paar de bocht uit zien vliegen. Verder wel veel moois gezien, was erg druk op het kleine circuitje! Jammer dat de mx6 club geen stand had, de f-jes, de bg-tjes de rx7s werden wel vertegenwoordigd! Maybe next time?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Michel
Freak


Geregistreerd op: 15-6-2002
Berichten: 145
Woonplaats: Hoogeveen (dr.)

BerichtGeplaatst: Wo 04 Sep, 2002 20:15    Onderwerp: Reageer met quote

Ja vond het ook jammer dat de mx6 club geen standje had
ik heb 2 zwarte mx6Žen gezien
1 met shogun neus en side skirts verlaagd en stereo uitlaat
volgens mij is dat die met die rvs uitlaat. zag er mooi uit
ik had helaas me mx buiten het hek staan.... Sad
verder was het wel een leuke dag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Ferdi
Freak


Geregistreerd op: 15-6-2002
Berichten: 1338
Woonplaats: Arnhem

BerichtGeplaatst: Vr 06 Sep, 2002 22:52    Onderwerp: Reageer met quote

Had je hem niet kunnen strikken voor de club?? Trouwens die shogun neus is dat wat ik denk dat het is, zo'n soort haaiebek?? Moet eerlijk zeggen dat ik origineel toch mooier vind..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Evenementen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group